• Smajla

Bästa IKEA-soffan

Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..

//Smajla
  • Svar på tråden Bästa IKEA-soffan
  • Äppelpaj

Nikkala är bäst! Sörjer också över att den har utgått, men har en vit klädsel att plocka fram om vi vill förutom den bruna som vi använder idag. Att beställa klädsel från den där sidan på nätet är ju nästan lika dyrt som att köpa en ny soffa så det vet jag inte om vi kommer göra.

• Samla

Har Ektorp-är så besviken, vi har haft den i 2 1/2 år, nersutten, kuddarna rör sig, tyget kryper upp vid ryggen!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Smajla

Så typsikt att både Gbg och Nikkala inte finns kvar eftersom så många verkar trivas med dem. Ektorp har jag hört så många klaga på så den blir det inte..

//Smajla
  • Prego75

Jag ÄLSKAR Nikkala, vi ägde en för 4 år sedan, och ända sedan dess har vi ångrat att vi gjorde oss av med dem. Gissa om jag är besviken över att den har utgått.

• Smajla
    Prego75 skrev 2006-10-04 15:11:42 följande:
    Jag ÄLSKAR Nikkala, vi ägde en för 4 år sedan, och ända sedan dess har vi ångrat att vi gjorde oss av med dem. Gissa om jag är besviken över att den har utgått.
    Ledsen vad synd..
    //Smajla
  • Jojo7777

Är det ingen som har en bild i sitt arkiv på denna Nikkala-soffa som ni pratar om?? Är nyfiken..

Själv har vi Tomelilla och är supernöjd med den! Den är väldigt skön och vi har dessutom 2 olika överdrag så att man kan variera lite. Superbra att överdraget går att tvätta!!

Ingen som har Ekeskog??? Hur är den??

• Smajla
    Jojo7777 skrev 2006-10-04 21:43:20 följande:
    Är det ingen som har en bild i sitt arkiv på denna Nikkala-soffa som ni pratar om?? Är nyfiken..Själv har vi Tomelilla och är supernöjd med den! Den är väldigt skön och vi har dessutom 2 olika överdrag så att man kan variera lite. Superbra att överdraget går att tvätta!!Ingen som har Ekeskog??? Hur är den??
    www.blocket.se/vi/9576772.htm
    //Smajla
  • LAA

Jojo7777: vänta bara tills du krupit upp i en med en pläd! En nackdel finns dock med Nikkalan: den är så skön att ligga och glo på tv i att man lätt somnar. Jag såg inte en endaste av Midsomer murders i sin helhet den här säsongen utan sambon fick berätta vem som var mördaren morgonen efter varje gång.

• Miiiaaa

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
    Har GÖTEBORG UTGÅTT????
    Jag gråter nästan!!

Vi har en grå Göteborg nu, exakt en sån som på första bilden i tråden, och vi tänkte köpa en till i en annan färg när vi flyttar till större någon gång! FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Vår plan gick alltså inte....

Svar på tråden Bästa IKEA-soffan