Bästa IKEA-soffan
Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..
Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..
By the way, vi ÄLSKAR vår GÖTEBORG, vi nästan bor bara i den, bästa köpet vi gjort!!
Om nu ingen fattade det

Vi har haft en Ekeskog, men den reklamerade vi. Skitsoffa! Man kunde sitta i 10 min sedan hade dynorna åkte ner så mycket att man var tvungen att resa på sig och rätta till dem. Superjobbigt!
Ingen soffa jag rekommenderar!!!
Hmm.. va tråkigt att så många har dåliga erfarenheter av Ektorp och Ekeskog, det är ju dom jag gillar bäst utseendemässigt.. Men det är klart, det måste ju vara skönt att sitta i dom också!
LAA:
Jag får väl hitta nån som har en Nikkala, så jag får krypa upp i den och känna efter då!
Har ni sett att dom verkar ha tagit bort Tomelilla ur sortimentet!?? I alla fall på hemsidan... hittar den inte..
Vi har två ektorp som vi är supernöjda med! (En bädd)
Dom är sköna och snygga tycker jag! Det som kan vara negativt är att de är rätt smala, men mig gör det inget, jag får ju plats![]()
Ingen som har en Fixhult soffa?
Varför IKEA? Jag blev jättekär i soffan Göteborg, men sen hittade jag på Svenska hem, en soffa som heter Oxford. Ungefär samma pris, superskön, många färger att välja på osv. Den har vi nu!!
Vi har två mysinge soffor. Helt underbara! Funkar även perfekt som gästsäng när man har besök.
Vi funderar på "Stockholm". Med tre katter är det ingen idé att satsa på någon dyrare soffa (även om maken väldigt gärna vill ha en annan soffa). Undrar om man kan köpa ett extra löst sofföverdrag direkt?
Vi passade på att köpa två Tomelilla (och extra överdrag) innan de tog bort den ur sortimentet=). Jättenöjda!