Bästa IKEA-soffan
Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..
Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..
Vi ska köpa en Stockholm nu när vi behöver en till. Ifall ni behöver en skinnsoffa så är Vreta (IKEA) helt suverän! Fasta kuddar, snygg och superskön att både sitta och ligga i!
Vi har en Nikkala som vi älskar! Vi har tre olika klädslar till den också så vi kan byta färg efter humör. Den är skön att sitta i och även att sova i. Bra att bädda ner nattgäster i.
Jag hörde rykten om att Nikkala är borttagen från IKEA, kan detta stämma, tro? Hemska tanke...
nikkala skall då finnas kvar vad jag vet...
Vi har 2 st Nikkala, är helt okej, men en av dem är lite väl nedsutten så jag vet inte hur länge vi kommer kunna ha dem?!
Jag har för mig att Nikkala är borta.
Vi har Laholm skinnsoffa. 1 fåtölj och en 3-sits. Superskön och bra på alla sätt och vis!! Är jättenöjd!
Tyvärr säljs den ju inte längre, för vi vill gärna ha en 2-sits också. Men idag fick vi tag i en beg sådan så vi ska hämta en ikväll.
Vi har oxå Nikkala och dessvärre har den utgått ur sortimentet. Vi har därför fått beställa klädsel från BEMZ som nämns här ovan. Väntar med spänning på ny fräsch klädsel. Trivs superbra med soffan i övrigt.
Tylösand soffan är grymt skön o rymmlig!
har Göteborg soffan o lätt den bästa soffan jag har haft, lär dröja innan jag byter ut den
jäkla skit jag skulle ju köpa en brun nikkala.... fanns ju kvar i våras..