• Tindra E

Det behövs fler som vill donera ägg!

Jag vill bara uppmuntra fler att donera ägg samt säga lycka till för dom som väntar!
    Det finns dom som har moraliska synpunkter om detta och det är helt OK men så finns det såna som jag...
    Jag donerade första gången i december i fjol och till min stora lycka så fick dom ut 17 stycken! Och jag ska iväg igen men det kom en graviditet emellan.. Jag tålde tyvärr inte spiralen och då gick det lite för snabbt sen...*ler*
    Men när pyret har kommit ut så ska jag fortsätta att donera så många gånger som jag tillåts!
    Så alla som har tänkt på donation,det är värt att ge sig själv sprutor med tanke på vad några andra får istället!!
    Lycka till!

• Svar på tråden Det behövs fler som vill donera ägg!
  • Hannah74

Jag skulle aldrig heller ta betalt(?) eller ens tänka i de banorna. Jag har försökt få barn i 5 år, men känner fortfarande att jag har en chans att bli mamma. Tänk de som vet att inte ens chansen finns? Kan inte ens föreställa mej smärtan!

Ska lätt donera så snart jag fått egna barn, om det nu blir några.

Vågar man hoppas?
  • uniMog

på tal om något helt annat.. Är det någon som vet hur lång tid det måste gå efter att man plockat ut p-stav? Är det värt att anmäla sig eller bör man vänta tills den är urplockad? Jag har ju 2 år kvar på min nämligen

How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • Rebecca

jag skulle gärna donera till personer som jag gjort mig en uppfattning om..

• maalisen73

ett barn till, sen skall jag anmäla mig för donation, innan jag blir för gammal! Vill om möjligt kunna ge någon annan förmånen att få bära och föda ett barn!

• Isabellesmamma

Finns det inget ställe man kan donera, lite längre norrut i sverige?Fundersam
    Jag skulle jättegärna donera mina ägg!! Är för ung än, men om ett år så..
    Enda problemet är ju då att de kan bli svårt att ta sig t.ex. till sthlm..
    Hur många sjukhusbesök gör man? Kanske redan skrivits i tråden men isåfall har jag missat det

• Fiaflopp
    Isabellesmamma skrev 2006-12-04 18:46:09 följande:
    Finns det inget ställe man kan donera, lite längre norrut i sverige?Jag skulle jättegärna donera mina ägg!! Är för ung än, men om ett år så.. Enda problemet är ju då att de kan bli svårt att ta sig t.ex. till sthlm..Hur många sjukhusbesök gör man? Kanske redan skrivits i tråden men isåfall har jag missat det
    Umeå har sådana behandlingar nu men jag vet inte hur det funkar där...ring och fråga!
  • Fiaflopp
    Pejgan skrev 2006-12-04 14:31:00 följande:
    på tal om något helt annat.. Är det någon som vet hur lång tid det måste gå efter att man plockat ut p-stav? Är det värt att anmäla sig eller bör man vänta tills den är urplockad? Jag har ju 2 år kvar på min nämligen How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
    Ingen aning faktiskt om p-stav,ring och kolla med fertilitetsmittagningen,dom borde kunna ge svar direkt i telefon...
  • Isabellesmamma

Fiaflopp: Aha,va perfekt isåfall! ska kolla upp det..

• Fiaflopp

Absolut,gör det!
    GULD-rosor till alla er...

• buzans

Nu har jag haft första kontakten med KS ang donation, dom ska skicka papper + BM ska höra av sig ang första besöket. Jag lider av migrän är det nått som kan hindra mig att donera?
    Anna

Svar på tråden Det behövs fler som vill donera ägg!