• bebismonster

Fika i Onsala

Eller vad säger ni tjejer vi ses idag

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-10 10:02:39:
    Hej hej!!

Vi har förstått att tråden blivit aningens missvisande... Vi är inte Onsala bruttor ( nå en är det sen ett litet tag) Utan vi är ett gäng Göteborskor, som dagen då den nya tråden öppnades skulle ses i Onsala... varav vi var "vitsiga" o döpte den som det blev!!

• Svar på tråden Fika i Onsala
  • millou

Ja det kändes som en bra idé då men nu vet jag inte längre.

• Lina S

Hihi jag har ju oxå redan röstat, det blev nr 4.

Caroline jag glömde ju att skriva att ni är så välkomna att hälsa på men här ser ut som ett bombnedslag förtillfället.

• Smurfens Mamma

God Morgon....

Coolt Maria!! Vi har oxå röstat!! Skrattande

Skriver mer senare!!

Kram Kram

det är härligt att vara Mamma till Wilhelm
  • Lina S

Tack för infon förresten LL. Ska försöka beställa lite idag tänkte jag!

• Fröken Drutten

Hej hej!

Har också röstat. Blev nr tre faktiskt Flört Den lite vågade Millou... Hur kommer det sig att din kompis har gjort de här bilderna?

Lina, jag gillar din slutkläm med "Jag kan ju härleda phytogoras sats..."   Flytspackla golv har jag inte hört talas om. Varför gör man det?

Maria/T, du får pengarna nästa gång vi ses. Får inte glömma det då bara!!! Förvånad

Caroline; Christer verkar vara lite på när det gäller ny skrivare, beror på vad det kostar Glad  Och ja, jag vill ju ha en skärmaskin.

Åh, imorgon ska vi lämna Smilla hos kompisar hela em och kvällen och för vi ska ju iväg och se symfonikerna på em och ut på middag på kvällen. Det ska bli sååå trevligt!!!

Kram kram

• millou

Hej hej.

Det är olika folk här på Fl som gjort bilderna på mig. Jag svarade på tråden "Vill du bli photoshoppad?" och när man skickat in ett foto på sig själv så får dom som vill "shoppa" fotot och på slutet är det en omröstning för att se vilken bild som vann.

Lina: Är det Pythagoras du menar, typisk mattelärare att inte kunna stava? Flört
    Har du aldrig sett äntligen hemma? Där flytspacklas det hej vilt, eller åtminstone gjorde dom det häromsistens. Ska erkännas att det var första gången jag såg det då.

Katarina: Hoppas ni får det jättemysigt i morgon.

Kram på er.

• Fröken Drutten

Hej igen!

Jag tänkte dra ner på stan i em. Är det någon annan som ska dit kanske? Hör av er i så fall, så kan man kanske ta en fika någonstans. Nås på mobilen. Tänkte bla gå till Panduro... Skrattande

Angelica, vi beställde kort från Vistaprint. Fast vi tog mallen från den andra sidan som vi sett ut sen innan. Det blev något billigare såhär. Tack för tipset Men inte alls så billigt som man först kunde tro för fraktkostnaden gick ju på en hel del. Lurendrejeri säger jag om sånt Skrikandes  De lockar kunder med så ofantligt låga priser så det nästan är löjligt och sen kommer fraktkostnaden fram när man är klar med den långa beställningen och då har man ju redan fixat och donat med bilderna så då vill man ju ändå ha korten.

Hämtade vagnen igår, lagad. Får se hur länge den håller nu. Helst vill jag som sagt ha en ny vagn, men men. Och så var jag på verkstaden med bilen och han lyckades svetsa till bultarna så att de passar. Gissa om Christer drog en lättnades suck när han fick höra det. Det blev 200 spänn istället för 2000. Penga mun

Jenny, hoppas det blir en trevlig förlovningsdag imorgon!

Kram kram

• millou

Lina: När jag ser mitt förra inlägg blir jag helt förskräckt, jag försökte vara rolig men när jag läser det nu låter det bara plumpt. Det var verkligen inte meningen att låta sådär stöddig. Hoppas du tog det som ett skämt!

En  och en kram till dig!

Svar på tråden Fika i Onsala