Halloj!
Hoppas helgen varit bra. Vi har haft kompisar från Karlstad här, jätte trevligt. Mindre trevligt var att en tjej blev magsjuk och låg och kräktes hela lör natt (deras son hade haft det i veckan). Så i söndags var det Julias tur, men det var väldigt lindrigt..ett par kräkningar och nu nästan helt bra.
Angelica - pappret ser ut att finnas inne på www.scraproom.se, under Basic Gray --> Fruitcake
Katarina - vilket skit med vagnen, NU borde de ju byta vagnen...det går ju uppenbarligen inte att laga den *grr* Och när vi pratar gratis fonter måste jag ju slå ett slag för www.dafont.com...grymt!
Tulpan - jäklars vad duktigt han sov då!! Hejaheja, han ska få ta sig ett snack med Julia nästa gång vi ses. Vad hette föresten den där overallen som du pratade om, har för mig det var nåt på fyra bokstäver...lama, rama..?!?!
Millou - tyckte Ians bilder var jätte bra! Gillade 1, 5:an var ju helt underbar! Men även 40 och 41 från indexbilderna såg fina ut. 7 när han skriker var ju väldigt unik, hade jag valt direkt. 8 är ju så fin, en bild som verkligen verkar bli fin på alla bebisar. Och sen bilderna som ni är med på. Jag gillar nog bild 50 på index bättre än nr 6 (56) på presentationen. Båda är jätte fina, men det är roligare med den när han är på väg framåt (o så syns ju inte de "privata" delarna
)
Caroline - åhhh vad härligt!! Egen dator
Jag har ju min bärbara jobbdator här hemma men den är ganska oanvänd eftersom vi inte skaffat trådlöst bredband hemma (än...)
Jenny - tack för ibjudan!
Ska kolla ifall vi (jag blir det då) kan komma.
Lina - hoppas kaoset hemma snart är över och att det går snabbtsnabbt att få in köket!
Angående den 2 december så kan inte vi, därmed kan vi ju inte vara här heller
Vi har sagt att eftersom mamma inte kan vara med på jul och jobbar så ska vi fira minijul när hon kommer. Och det blir tyvärr på lördag, veckodagarna blir alldels för sent på kvällen. Mamma vill ju absolut att Julia ska vara julfin och öppna paket
Egentligen skulle ju min mamma ha kommit veckan innan men hon fick skjuta på det en vecka. Så vi var ju lediga den 2 från början. Känner ju att jag måste prioritera henne när hon väl kommer.
Ohhh vad långt det blev då!!
Kramkram