• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Tessou

Neline;
    De som går vid lunchtid på vardagarna är 3e gången de visas, har jag för mig.. Men de på Söndagarna är ju nya för oss.

• Chippis

dom började visa dom nya avsnitten idag på hallmark kl 12.00 och sen repris 20.30. det är dom avsnitten som visas på söndagarna på femman

• Neline

Tessou: Jaha!! Jag trodde att även dom som går på söndagarna är repriser.. Sorry..
    Men jag ska inte säga nåt Flört

Sanna 051122** Lillebror 0702??
  • Marie J

Kommer missa dagens avsnitt igen!!!!!!! Suck o stön.....
    Måste ju ut o julhandla lite oxå, McLeod´s döttrar går så "dum" tid på dygnet tycker jag... mitt på dan, inge kul om man ska iväg i sitta hemma o vänta på det. Det var bättre förut när det började 11.00

Någon snäll person som vill berätta se (igen) vad som hände i dagens avsnitt? (torsdag) Please... *blink blink*

• caesar

men har du ingen video så du kan spela in?

det brukar jag göra om jag vet att jag inte kan kolla

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Marie J

Jag har en video men den är inte inställd på kanalerna, och vi vet inte hur man gör oteknisk som man är
    Har tyvärr ingen instruktionsbok heller.

• Jasusu

Marie

Jag kan skriva sen vad som har hänt.
  • Jasusu

Äsch

Jag missade ganska mycket idag men men.
    Alla ska skulle åka på en bal men tjejerna tog upp en kille på vägen som sen snodde deras bil så de hann aldrig fram.
    Killarna hamnade i slagsmål på en bar medan de väntade på tjejerna.
    En av killarna i baren är han som ska hyra Nicks gård.
    Det hände inte så mycket idag...eller?
  • knasmaija

Noblesss: Nä inte mycket, bara att Sally (är det nicks exfru?) ringde... Rätt tråkigt avsnitt..

Svar på tråden Mcleods Döttrar