• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Hallonröd

En till tråd... Då frågar jag här också :

Jag har också fastnat för serien....började se på det av en slump...det var när Alberto kom till gården för första gången. Sen blev jag fast...tycker serien är jättebra. 

Men nu till frågorna,  jag missade en bit av avsnittet i förrgår när Claire dog...var på toan i reklampausen och hann inte tillbaka i tid Fundersam Vad hände när de körde...hur hamnade de där på ravinkanten???

En annan sak jag undrar,  hur långt före är omgången på söndagar..?..har kollat lite en söndag men visste inte att det var nya avsnitt då.

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • annikaloppan

Hallonröd;
    Först kom vildhästen helt plötsligt upp på vägen. Då vejade Claire. Sen kom de upp på vägen igen, då körde de i gropar som fanns i marken. Och då tappade hon kontrollen på bilen.

♥ William 20051015 ♥
  • Hallonröd
    annikaloppan skrev 2006-11-30 16:16:38 följande:
    Hallonröd; Först kom vildhästen helt plötsligt upp på vägen. Då vejade Claire. Sen kom de upp på vägen igen, då körde de i gropar som fanns i marken. Och då tappade hon kontrollen på bilen. ♥ William 20051015 ♥
    Ok....tack Sorgligt var det iallafall...kan man kanske få en liten snabb redogörelse över gårdagens avsnitt som jag missade helt... ....(skulle ha spelat in men glömde )
    Var det begravning och så igår förstås???
  • knasmaija

Tur att att man kan kolla här inne vad som hände i dagens avsnitt... så tack så mycket annikaloppan

• annikaloppan
    Hallonröd skrev 2006-11-30 16:20:38 följande:
    annikaloppan skrev 2006-11-30 16:16:38 följande: Hallonröd; Först kom vildhästen helt plötsligt upp på vägen. Då vejade Claire. Sen kom de upp på vägen igen, då körde de i gropar som fanns i marken. Och då tappade hon kontrollen på bilen. ♥ William 20051015 ♥Ok....tack Sorgligt var det iallafall...kan man kanske få en liten snabb redogörelse över gårdagens avsnitt som jag missade helt.......(skulle ha spelat in men glömde )Var det begravning och så igår förstås???
    Ja igår var det begravning. (Det var då Alex la ringen på kistan). Sen hände det inte så mycket mer. Jag kollade inte så mycket igår. Pratade i telefonen samtidigt
    knasmaija skrev 2006-11-30 17:56:34 följande:
    Tur att att man kan kolla här inne vad som hände i dagens avsnitt... så tack så mycket annikaloppan
    Varsågod
    ♥ William 20051015 ♥
  • caesar
    Claer fick ju foten under gaspedalen och kunde inte ta upp den så hon kunde bromsa. sen fick hon upp den men då va det presis att dom han stanna hengandes över kanten.

ja det käns megakånstigt att kolla bilderna och lyssna på hennes låtar.
    det låter som Clare men ser inte ut som hon på stilen.
    hon gjorde värkligen serien, men gillar den fortfarande. Men hon är saknad.......
    ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Stranden

hon var en stor del av serien,är saknad.de hade ju precis blivit till sammans,man hade ju gått och väntat länge.

• Jänkmamma

Hur långt fram är dom på söndagar i kanal5. Jag har missat varje söndag, och jag kommer att missa några söndagar till. Ingen som vet när dom börjar sända på Hallmark igen?

• Marie J

Åhhh nu är det dax igen (reklam just nu) men åhh så soännade, nästan så det kom en tår igen

• Marie J

Ganska kul att man får en liten tillbaka blick innan programmet börjar, för då vet man lite vad avsnittet kommer att handla om

Svar på tråden Mcleods Döttrar