• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Mia205

Här tittas det varje dag fast jag missade den idag tyvärr. Tycker den serien är helt underbar!
    Alex är riktigt mumsig

• Mirakel händer

Det är inte Alex som är pappan. Det är en annan kille. (Kommer inte ihåg vad han heter). Det kommer fram längre fram i serien.

• duojag

Hehe fler än ja som sitter fastklistrad varje dag asså... Det är Peter som är pappan men eftersom han var så dum ville inte Claire ha med honom i barnets liv.

• annikaloppan

Jag älskar oxå den serien!!

Ger sonen välling innan läggdags framför den serien, sen äter jag och tittar vidare Glad

♥ William 20051015 ♥
  • jenni82
    första säsongen finns att köpa på discshop.se :) 300kr
    drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • anna gottegris

Jag älskar serien! Har följt den länge. Det går ju helt nya avsnitt på söndagarna, men då bör man nog ha sett de lite äldre först, de som går på vardagarna.

Svar på tråden Mcleods Döttrar