• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • caesar

nu har jag bestält den

tänk va snygt det kommer vara sen på hyllan när man har alla sesångerna på hela serien..

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Mach

Jag följer denna underbara serie=) Inte kul när man missar ett avsnitt.

• Marie J

Missade sista kvarten idag, så typiskt att man fick besök just då!!!!! haha
    Var det något speciellt som hände... sista kvarten idag alltså?

• caesar
    Marie J skrev 2006-12-14 18:17:47 följande:
    Missade sista kvarten idag, så typiskt att man fick besök just då!!!!! hahaVar det något speciellt som hände... sista kvarten idag alltså?
    Peter la ner vårdnastvisten efter barnen hade försvunit. han kände för att dom bråkade så kunde det ha hent en riktig alvarlig olycka. och det va inte värt att bråka över. så han drog sig ut.

Thess blev jätteglad. men mins mer och mer om sin barndom hur ledsen hon va för att hon hade blivit särad från Clare. så hon bestämde sig att lemna över Bom till Peter och hans tjejer. så dom skulle bara ha henne på helgerna iställer kom Thes och Alex överens om.
    ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Marie J

VA!??! oj! Ja, jag såg Peter åkte hem med sina barn och att han slöt "fred" med Tess, men att hon lämnade över honom ändå... tänk vad man missade

• Tös

Jag lyckas då alltid missa avsnitten på söndagarna. Alltså de nya. Vad tror ni? Kommer de att forsätta köra alla säsonger nu i sträck eller bryter de mitt i 5:e som Hallmark gjorde?

• Marie J

Tyckte Nick var så gnällig där ett tag, men nu börjar jag gilla honom mer o mer (igen)
    Så nui är dte väl bara en tidsfråga innan det blir han & Tess igen då *hoppas hoppas*

• Stranden

va,bor bom hos pappan nu,har missat några avsnitt?här går det undan.

• Marie J

Hej!

Jag kommer missa dagens avsnitt (onsdag) *snyft*
    Någon som vill berätta sen vad som hände??

Svar på tråden Mcleods Döttrar