• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Emelie82

Åh älskar oxå denna serien, trodde jag var den ända Jag bor i danmark och vi är längre fram, ni har mycket att se fram emot!

• Emelie82

Idag visade dom avsnitt 126 av 138, 5 säsongen. Vilket är avsnitt är ni på? Har Clair precis dött?

• Emelie82

Det borde vara 3 säsongen, avsnitt 72 va? Än så länge finns det bara 6 säsongen, vill inte det ska ta slut så snart!

• Tös

Emelie82
    Jag har sett fram till avsnitt 130 av säsong 5. På hallmark. Så visst är det mkt kvar o se här.

• caesar

vad hende i går. glömde spela in Gråter

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Tessou

Emelie82;
    Alltså.. de har börjat sända om det från säsong 1 igen, det går på vardagarna. Men på Söndagarna visar det imorgon del 27 på säsong 5.

• Marie J

Dom ändrar ju tid hela tiden.......

IDAG går McLeods döttrar redan kl. 12.00!!!!

(så ingen missar det!)

• Tessou

Mm, det är skitdrygt o veta när man ska titta.. Ibland står en tid på Text-tv, en annan på hemsida och en 3e i tidningen..

Har iaf mailat o fått svar från Kanal5;

''Det är inte så många avsnitt kvar av McLeods Döttrar säsong 5, som visas på
    Söndagarna, kommer ni att börja med säsong 6 direkt efter?

Vi är många som undrar och hoppas på det!!!''

SVAR;

Hejsan, Tack för ditt mail ev kommer vi att ta ett litet uppehåll.

Med vänlig hälsning,
    Kanal 5:s Tittarservice

Svar på tråden Mcleods Döttrar