• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Marie J

Dom hade väl inte direkt något avtal vad jag förstod, utan han hade köpt stängsel o lite annat. När Tess hela tiden påpekade vad det kostade, det måste varit dyrt osv..... så kontrade Harry med att det behöver hon inte tänka på, det är redan fixat....

Vart dom ska bo vet man inte än.

• Marie J

chicopico:

Observera att det är avsnitten på 5:an på VARDAGARNA vi följer i den här tråden!!!!!!!!!!!!!!

• Jasusu

Fult gjort av Harry enligt mig...men men det är sån han är

• chicopico

e där andra....??
    jag ber så hemskt mycket om ursäkt... tyckte bara det var konstigt!!! kommer inte ihåg när avsnittet gick!!

• Marie J

chicopico:

Jag skrev att det är avsnitten på 5:an på vardagarna vi följer i den här tråden! Trots det var du tvungen att skriva ännu mer spoilers!!!!!!!!!!!

Läs inlägget i trådstarten!

• caesar

jag har anmält hennes båda felsrivelser om att dom snälla tar bort dom för att
    hon skrev i fel tråd och det hon skrev va spojler.
    hoppas dom tar bort det.

ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • Marie J

Ska snart starta en helt ny tråd då den här försvinner. Det är väl bara 3 månader dom finns va?!
    Ska tydligt skriva att det INTE är en spoilertråd! (eftersom det tydligen inte är tydligt nog som det är nu)

• nifredil

Låter som en MYCKET BRA ideé Marie J!

*avskyr dessa spoilers*

• nifredil

Knuffar bort spoilern till föregående sida.... Vet ju inte när nån moderator får tid över att ta bort den.

VARNING!!! SPOILER på föregående sida!!!!!!!!!!!!!!!

• nifredil

Knuffar bort spoilern till föregående sida.... Vet ju inte när nån moderator får tid över att ta bort den.

VARNING!!! SPOILER på föregående sida!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Mcleods Döttrar