• kixan

String-Emil..

Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.

Passa er bara om ni är känsliga.

*garvar*

www.string-emil.de

• Svar på tråden String-Emil..
  • Mollie

Hahahahahaha!!!

Har ni sett ollonet på 4:e sängbilden????????

Men ja, jag undrar åxå om någon har lösenordet till de "förbjudna" sidorna som har lust att fela med sig...? (Antagligen inte eftersomjag aaalllldrig skulle erkänna om jag hade! )

• shitvadjaghatar

Asså, jag och en kompis konstaterade just att han såg bra ut när han var rakad(på huvudet), och han har ju snygg kropp, om man skulle se honom i typ bara VANLIGA BYXOR!!!!!!!!!!!

UTAN DET DÄR ÄCKLIGA LEENDET!!!!!!!!!!!

Men nej fy fan,det är ju min mardröm jag pratar väl om....

• julmusten

Assa, jag forstar inte hur han kan se sa osexig ut och samtidigt ha varsta standet!!!!

Hej alla, har ar jag i min snygga string, har stand och sa blaser jag haret lite!! Vem gor det????!!!!

Var bara tvungen att tanka lite for jag forsokte se den 4;e sangbilden. Sag inget ollon dock, jag blev hypnotiserad av de snygga sangkladerna i stallet!!!! Vagar inte ga in och titta igen, ar radd for att fa samma drommar som Bride of Rocky!!!!

• Mollie

Julmusten, JO det syns lite av toppen! Kolla igen du! Jag har kollat MASSOR av gånger och än så har jag inte fått några mardrömmar!!

M.

• Nanne

Spring in och spana på veckans bilder tjejer.... Men passa er för bild nr 3.....*urk*

• Fru Larzzon

Men kan ingen få fatt i lösenordet till nakenbilderna då ?

• Allegra

Jawohl
    Nu har jag tittat på veckans bilder ......vilka snygga virkade string Emil har fått på sig *mumma* NOT!

• Proud

Men flickor! jag tror ni börjat tycka om Emil - på riktigt! Fyy vad lågt!

• julmusten

Man skall inte ga in och titta pa Emil nar man lagar middag!! Jag gjorde det just och nu har jag ingen matlust langre!!!!

Fast jag tror att jag har en storre avsmak for musiken an hans bilder fakitskt!! fast den dar soffhukbilden var ju inte att leka med!! Undrar om det finns nagon amerikanks kristen grupp nagon stans som nu ar jattearga for att han skandar den amerikanska flaggan??

• silvia

Yuck!!! *ryser* På en av bilderna så visar han ju sig UTAN string!!! Hjälp! Det trodde jag bara att han gjorde på de lösenordsskyddade bilderna... *ryser fortfarande* Blä!!!!!!

*varför finns det inte en sjukligt grön illamående smiley när man behöver en*

Svar på tråden String-Emil..