• kixan

String-Emil..

Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.

Passa er bara om ni är känsliga.

*garvar*

www.string-emil.de

• Svar på tråden String-Emil..
  • silvia

Lossan,
    alla trådar stängs automatiskt efter tre månader... Och nu är det snart String-Emils tur...

• julmusten

Ja det ar klart att han skulle bli glad for sina fans, jag tankte inte sa langt!!!?

• Lossan

Oj oj, har det redan gått tre månader sen Emil upptäcktes i Sverige... *s*
    Tiden går fort...

• Zmoothie

Ooh, ja GE MIG en String- Emil - kudde att sova gott på!

(Men jag vill verkligen veta vem som tar bilderna!!)

• silvia

Undrar hur många av hans besökare det är som har hittat dit via fl...

• jojjo240

men stopp här nu...på en av bilderna är ju en kvinna med ju..och VAD dom gjort eller gör efter kortet togs vet ju inte jag......JAG tror att han e åt båda hållen om ngt....

• Nanne

jojjo, var hittade du bilden med kvinnan??? Har tittat igenom alla nu och vad jag kan se finns ingen tjej med nånstans......

Bra ide det där att samla ihop alla Emil-fans här på fl och åka dit!! Studieresa......hahahahahahaha

• Miss Daisy

Jag vill också veta var bilden med kvinnan är? **nyfiken** Det är ju nått slags svar på hela mystiken kring String-Emil.

• julmusten

Wow vad mycket info jojjo har!!!!

Jag tror egentligen att Emil tycker mest om att visa upp sig, tanken pa att folk ser honom i sina snygga stringar ar nog mer upphetsande for honom an bade kvinnor och man!!! Fast om ajg sedan skulle valja om det var man eller kvinnor han leker med, sa tror jag fortfarande att man star i hogre kurs hos honom!!

Jag undrar med vem som tar bilderna faktiskt. Undrar ocksa om Emil vet om att folk tycker han ar rolig, inte upphetsande och om det egentligen spelar nagon roll for honom!!!

Sist men inte minst sa undrar jag ocksa hur Kixan hittade Emil over huvud taget??? Skrev hon det i borjan av traden?

Svar på tråden String-Emil..