String-Emil..
Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.
Passa er bara om ni är känsliga.
*garvar*
www.string-emil.de
Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.
Passa er bara om ni är känsliga.
*garvar*
www.string-emil.de
Tittade under fliken "joghurt". Dumma jag. Det var nästan så att frukosten kom upp. *ryser*
ska önska mig en av hans fina tröjor i julklapp
Åh herregud!
mycket osexigt
herregud..ni ÄR värre än mig ju..
jag gav er en naken bild..visst liksom..men ni spanar ju varje vecka efter hans nya bilder ju!!!
ska vi slå oss ihop å göra en studiresa te tyskland eller ?? va säger ni ??tänk en hel FL busslast svenskor som kommer till honom..va glad han skulle bli....vi kan ge honom ett par snygga sverigekalsonger...som han sen kan ha på sig under ngn av sina fotosessioner !!!
va 17 brudar..har ni mizzat det senaste ?????????
www.string-emil.de/shop.php
Men tror ni han skulle bli sa glad over att fa besok av kvinnor egentligen???
Jag har helt utan nagra som helst bevis och med mycket fordomar i bagaget namligen bestamt mig for att han ar mer intresserad av killar an tjejer!!!
Vi borde dock skicka ett par snygga Sverige-strings!! Och en vikinghatt!! Vad snygg han skulle bli da, han kunde gora en hel vikingserie, ute i snon, festandes vid bordet, pa fallar. Har Emil en manager tror ni???
Oooh, sexy!
Vår handy man har visst uppdaterat shoppen...
tänk er att komma te jobbet me en MUGG där emil åker runt på en gräsklippare!!! tänk era kollegors reaktioner....
eller världens bästa present tipz till den som redan har ALLT...string emil har INGEN !!! så udda man kan bli...om man får ngt i present menar jag...