• kixan

String-Emil..

Hittade denne man på nätet idag och jag är fortfarande i upplösningstillstånd.

Passa er bara om ni är känsliga.

*garvar*

www.string-emil.de

• Svar på tråden String-Emil..
  • Zmoothie

Om man klickar på "passwort", så finns det ju en serie bilder där, varav en verkar vara tillsammans med en kvinna. (Man ser dock bara lite av hennes ena öga, en armbåge(??) och mage).

Då är min stora fråga - VEM ställer upp på en sådan bild? Och VEM har tagit den? Är den tagen med självutlösare på kameran? Och i så fall, är kvinnan den som brukar ta bilderna annars?!

*frågorna hopar sig*

• Majblomma12

Julmusten, jag har också ställt mig frågan hur i hela friden hon hittade Emil! Kixan, kan du svara oss på det?

• Majblomma12
    "frågorna hopar sig" Zmootihe, nu dööör jag! *asgarvar*
  • Miss Daisy

Zmoothie!
    Nu ser jag!!! Han ligger ju på en kvinna i "samlagsställning". Ojojoj, det här var verkligen uppseendeväckande nyheter. Trodde verkligen inte att det fanns kvinnor som tände på String-Emil!!1 Man undrar ju onekligen vem HON är, en String-Ida kanske?

• Zmoothie

..Men allvarligt, har mannen sig själv som skrivbordsbakgrund på datorn?!

• Nanne

String-Ida.....hahahahahahahahahahaha.....

• julmusten

Nej men, String-Ida sa incestuost!!! perfekt namn faktiskt!!!

Fasiken att jag ar pa jobbet, jag kan inte kolla just nu. Har i och for sig delat med mig av Emil till alla mina arbetskamrater, men de sitter lite battre till an vad jag gor. Min dator syns overallt!!!

• Mollie

Kan inte JAG få starta nya String-Emiltråden???
    Jag fyller år och bättre present kan man ju inte få!

För den stängs väl i morgon, 3/2 va?

Svar på tråden String-Emil..