(pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
haha jag vet inte vad den heter, men det luktar och smakar eucalyptus
jag var en gång ganska påhittig, tycker jag.
jag låg i badet och lyssnade på lugn musik, stämmningen var underbar, och jag låg där själv, äsch då. så jag kollade runt i badrummet efter någonting att ha kul med.
så jag hittade venusrakhyveln, tog endast skaftet (självklart) bra former på den
jag har min rabbit nu som jag älskar rekomenderar dne till alla!!
(dildo)
men när jag va yngre så smekte jag mig mot en kudde vet inte hur jag kom på det men dte var skön tyckte jag...
Jag är ganska duktig på att använda fingrarna och smeka mig själv med. Brukar ibland, när jag ligger i badet leta upp allt möjligt, typ schampooflaskor och dylikt att kombinera med. Men nu! Nu har jag fått en kanin av min sambo, och det är helt klart orgasmgaranti på den grejen! Det tar kanske ett tag att lära sig att använda den på det sätt man själv gillar, men ojoj vad rolig den är! Jag har varit grymt skeptisk mot allt vad massagestavar heter, men sen jag fick den har jag blivit mycket mer nyfiken på annat också
Jag måste bara få fråga er som onanerar till orgasm i duschen, vilken ställning har ni? Står ni? sitter ni? Jag måste spänna benen för att det ska gå för mig och då kan jag inte stå i duschen. Sitta på en pall skulle kanske funka...
skulle inte läst i tråden.. jag får snart gäster, hjälp blir bråttom
Nybörjare: med rabbiten kan jag stå upp, men annars brukar jag sitta mot väggen eller ligga i badkaret. Tycker också det är svårt stående.
Hm jag kan inte få bortkulan på deon..hur gör ni för att ta bort den??och den där sprayen blev jag nyfis på!!!!
Ja sprayen har jag helt klart blitt nyfiken på.. Var hittar man den?? *letar*
Undrar också hur ni som onanerar i duschen gör...??
Räcker det med vattenstrålen? Har försökt men det gav inte mycket så att jag fick ta till handen :)
Skulle va kul och få det att funka...