(pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
Jag andvänder min rabbit... å kanske lite porrfilm på det =)
Senast igår passade jag på att onanera med en kålrot. Perfekt passform :)
En kålrot, men den är ju jättestor väl?
Jepp ;)
jag brukar ligga i badet och skruva av duschhantaget,
då blir strålen från duschslangen SÅ underbart mjuk och härlig mot klitoris..
har duschslangen i höger hand och använder vänster hand för att sära på
blygläpparna så strålen kommer åt riktigt... GUD SÅ SKÖNT DET ÄR !!
sen är det oxå skönt att ha slangen i höger hand mot klitoris, ligga brett isär med benen..eller uppdragna mot badkaret och föra in ja tex deo eller liknande i slidan eller
anus...
TESTA
mm måste gå och bada tror jag!
Imorgon är det orgasmens dag, det måste vi väl fira
Läst tråden och följde länken naket.org!
Ojojoj...trodde aldrig att jag skulle kunna njuta så av att titta på två tjejer, men så fel jag haft...två orgasmer på mindre än tre minuter *ophs*!!
Är själv hemma ikväll så kände att jag kunde testa i lungn och ro, fast det hade nog inte behövts med tanke på hur snabbt jag fick mina orgasmer. Gick sen in i duschen och upptäckte till min förvåning att jag var supervåt. (Kan knappt minnas att det tidigare hänt! :-P)Så säkert smyger jag in på naket.org igen, nästa gång jag är ensam!
Annars gillar jag att onanera och gör det ofta och oftast ensam. Jag tar två fingrar på klitoris och ett i mig. I duschen händer det ofta att jag står upp och lutar mig mot kakelväggen medan jag har en hand som smeker mig och duschstrålen mot min slida.
Kul tråd...men bäst är nog ändå sex med min sambo!
Använder min rabbit... den är suuper!
har läst på en sida att man kan ta en gammal rollon om man tvättar ur den ordentligt och fyller den med glidmedel så ska det kännas som man får oralsex. =) har inte provat det själv men det stämmer nog =)