(pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
Nu måste ni hjälpa mig! måste ha nått att onanera med! har ni några bra tips....jag äger ingen dildo! snälla hjälp mig med tips!
(åhh) Det är super att värma en morot lite i micron så den inte är iskall och sedan trä en kondom över.. =)
Men då föreslår jag att du läser min tråd om rabitten! Det vore nog något för dej! Lycka till!
Ok, tror nu efter att man läst denna tråden att man får plocka fram vad man har i lådan och mysa lite. Hihihi, Blir ju överk*t av att läsa här. Synd att man inte har en tjejfilm att kolla på. Det hade varit ett +. Fler som är sugna??
Kan väl inte annat än att bli sugen när man läser här=)
mmmm måste genast gå ut och köra upp två ägg i skitan. Finns det något bättre :)
Jag gillar när det går snabbt för mig, då kan man orka med flera om dagen
Jag brukar läsa erotiska noveller eller ibland sätta på en film och så använder jag mig av en liten klitorisstimulerare rakt på klitoris då går det inte lång tid innan det kommer
Nu när jag är gravid så kan det ta lite längre tid men orgasmerna är mer ihållande! Skönt för mig och för lille pyret har jag hört, som en liten kram Och dom ska man väl inte snåla på!!
Varför hittar man alltid sådana här trådar vid fel tidpunktt. massor av bra tips ju.
mys pys tråd
puff