(pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??
En dildo med vibrator och en en såndär pinsiring typ delfin på dildon som också vibrerar, det tar inte många sekunder, helt fantastiskt... mmmm...
Vill bara tipsa om en bra sida om man gillar noveller. www.cirkuseros.nu Finns massa bra grejer där=) Man kan säga att det är en sida med lite finare porr på=)
Jag brukar lägga mej t.ex. i sängen tänka på någonting som gör mej kåt och sedan ta en kudde, vika den dubbelt och gnida mej mot den!
kom på att när jag bodde hemma hos mina föräldrar hade de en plyshsoffa med mjuka rundade armstöd. de brukade jag "sätta" mig på o gnida mig emot. såååå skönt!
tyvärr har vi inte ngn sådan soffa...
Jag brukar bara använda mina händer och smeka min klitoris och mina bröstvårtor. Sen tänker jag på något som jag blir upphetsad av...
Hej Anonym!
Javisst är duschslangen underbar!! Gör precis som du,
brukar även föra in en deo i slidan när jag har strålen mot klitoris, mmmm... Nu har sambon köpt en ny dusch med ett supermunstycke från Clas Olsson! Den har 5 olika lägen med olika strålar, underbart!!
Hahaha..
Blir riktigt sugen nu!
Mmmm...
Anonym (inlägg 319): Din beskrivning låter härlig. Jag blev grymt våt av att föreställa mig dig.. Ska ta och smeka mig lite nu. Tycker bäst om att ha ett finger i f*ttan och pulla. Fantiserar helst om tjejsex.. Älskar att tänka på att bli slickad.. *sugen*