• Anonym (???)

(pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?

jag tycker jag gör helt annrlunda änn vissa.. hmm jag tycker d e riktigt skämt att smeka mig med t.e.x siden lite mjukt på musen.. är det fler som tycker som jag??

• Svar på tråden (pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?
  • Anonym (gnidare 2)

En dildo med vibrator och en en såndär pinsiring typ delfin på dildon som också vibrerar, det tar inte många sekunder, helt fantastiskt... mmmm...

• Anonym (cirkuseros)

Vill bara tipsa om en bra sida om man gillar noveller. www.cirkuseros.nu Finns massa bra grejer där=) Man kan säga att det är en sida med lite finare porr på=)

• Anonym (ååhh)

Jag brukar lägga mej t.ex. i sängen tänka på någonting som gör mej kåt och sedan ta en kudde, vika den dubbelt och gnida mej mot den!

• Anonym (pillan)

kom på att när jag bodde hemma hos mina föräldrar hade de en plyshsoffa med mjuka rundade armstöd. de brukade jag "sätta" mig på o gnida mig emot. såååå skönt!
    tyvärr har vi inte ngn sådan soffa...

• Anonym

Jag brukar bara använda mina händer och smeka min klitoris och mina bröstvårtor. Sen tänker jag på något som jag blir upphetsad av...

• Anonym (Elise)

Hej Anonym!

Javisst är duschslangen underbar!! Gör precis som du,
    brukar även föra in en deo i slidan när jag har strålen mot klitoris, mmmm... Nu har sambon köpt en ny dusch med ett supermunstycke från Clas Olsson! Den har 5 olika lägen med olika strålar, underbart!!

• Anonym
    Anonym (Elise) skrev 2006-12-26 01:54:01 följande:
    Hej Anonym!Javisst är duschslangen underbar!! Gör precis som du,brukar även föra in en deo i slidan när jag har strålen mot klitoris, mmmm... Nu har sambon köpt en ny dusch med ett supermunstycke från Clas Olsson! Den har 5 olika lägen med olika strålar, underbart!!
    Det har vi också, heheheh! Visst är massagestrålen underbar!? Den som bara har ett par strålar i mitten av munstycket o om man inte har sånt tryck i den...mmm!
  • Anonym (Elise)

Hahaha..

Blir riktigt sugen nu!

Mmmm...

• Anonym
    Oj, jag blir riktigt kåt nä jag läser här... måste nog gå och onanera tror ja, oops! älskar verkligen att tilfredställa mig själv, tycker det e bättre än sex med min man hemskt nog. brukar göra det i sängen eller duchen (när han e hemma) ibland tar jag med en liten vibb till badrummet oxå om han e hemma, eller eltandborten, hihi!

Kopierar in från en annan tråd hur jag gör när jag onanerar!

Jag använder dildo, en rabbit. Gör nästan alltid likadant: Läser porrnoveller på nätet för att bli rikgit tänd. Tar glidmedel på dildon/i fittan om jag ej är våt men det e jag oftast efter novellen. Lägger mig skönt i sängen och särar rejält. Sen för jag in dildon långsamt och liksom knullar ollonet ut och in ganska långsamt. Sen sätter jag på vibben och låter den gå mot klittan, knullar hela dildon in och ut då.
    När det börja närma sig orgasm vänder jag mig till mage och rider dildon liggandes så vibben går mot klittan. Spänner oftast stjärten och brukar komma fooort! Jätteskönt! Ibland sitter jag i sängen och rider dildon oxå. Fantiserar oftast om tjejsex under tidne.

Funderar på att köpa en dildo till duschen, en sån rätt stor med sugkopp så man kan knulla bakifrån och så men vet ej om de är bra?
  • Anonym (porr)

Anonym (inlägg 319): Din beskrivning låter härlig. Jag blev grymt våt av att föreställa mig dig.. Ska ta och smeka mig lite nu. Tycker bäst om att ha ett finger i f*ttan och pulla. Fantiserar helst om tjejsex.. Älskar att tänka på att bli slickad.. *sugen*

Svar på tråden (pinsamt) men here goes hur onanerar ni ?