• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • auroura
    Kattii skrev 2006-11-17 22:41:51 följande:
    Felicia försvann, Felicia adjö =)
    hi hi satt nyss å nynnade på den
    Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • majja1

En jätte varm kram till dig LillaMi....sov gott!!

• Essi73
    Petra D skrev 2006-11-17 22:42:09 följande:
    Essi73: Jo, det var så att det var fler som röstade på honom än på felicia.Därför fick han vara kvar
    No shit Sherlock
    Men var de fulla då? Alltså de som  inte röstade på Felicia men på Johan?
  • Felicia6
    auroura skrev 2006-11-17 22:42:27 följande:
    Det som är lite dumt tycker jag är att det inte är branch folk som väljer fram vinnare.Det hela bygger ju på vem som lyckats få ihop flest fans ju.Johan är ju den som är yngst så jag tror att han har en hel del småtjejer på sin sida.Men men nu är ju programmet upplagt som det är.Må rätt man villa *viskar* Markus Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
    Samtidigt så var det ju branchfolk som valde ut dom sista deltagarna som dom kunde tänka sig
    18/11 bär det av till Thailand på bröllopsresa
  • auroura
    Felicia6 skrev 2006-11-17 22:43:51 följande:
    auroura skrev 2006-11-17 22:42:27 följande: Det som är lite dumt tycker jag är att det inte är branch folk som väljer fram vinnare.Det hela bygger ju på vem som lyckats få ihop flest fans ju.Johan är ju den som är yngst så jag tror att han har en hel del småtjejer på sin sida.Men men nu är ju programmet upplagt som det är.Må rätt man villa *viskar* Markus Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,Samtidigt så var det ju branchfolk som valde ut dom sista deltagarna som dom kunde tänka sig 18/11 bär det av till Thailand på bröllopsresa
    Jo det är klart, men Johan var ju faktiskt inte dålig på castingen tycker jag.
    Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • Cheri
    auroura skrev 2006-11-17 22:42:27 följande:
    Det som är lite dumt tycker jag är att det inte är branch folk som väljer fram vinnare.Det hela bygger ju på vem som lyckats få ihop flest fans ju.Johan är ju den som är yngst så jag tror att han har en hel del småtjejer på sin sida.Men men nu är ju programmet upplagt som det är.Må rätt man villa *viskar* Markus Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
    Jo fast.. det är ju just fansen som ska köpa deras skivor så det är väl inte så kontsigt att det är upp till dem vem som ska vinna?
  • Petra D

Essi73: Jag kan bara tala för mig, men jag röstade på johan men inte på felicia och jag var inte full.

• majja1

PetraD: Kan det vara därför alltså..

• Essi73

Nåja Felicia hade inte vunnit iaf så det var sak samma. Men upplys en förvirrad själ, nästa fredag måste det ändå vara final eller?