• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • auroura
    Cheri skrev 2006-11-17 22:45:31 följande:
    auroura skrev 2006-11-17 22:42:27 följande: Det som är lite dumt tycker jag är att det inte är branch folk som väljer fram vinnare.Det hela bygger ju på vem som lyckats få ihop flest fans ju.Johan är ju den som är yngst så jag tror att han har en hel del småtjejer på sin sida.Men men nu är ju programmet upplagt som det är.Må rätt man villa *viskar* Markus Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,Jo fast.. det är ju just fansen som ska köpa deras skivor så det är väl inte så kontsigt att det är upp till dem vem som ska vinna?
    Nä det är det inte,men vi sitter ju här å beklagar sig på att Johan är kvar därför skrev jag så.
    Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • Petra D

Essi73: Nej finalen är nästnästa fredag väl

• majja1

Jag röstade varken på Johan eller Felicia och jag är skitfull

• EmMax

det blir ju inte svårt att lista ut vem som åker nästa vecka!

• majja1

Nä...usch..bara skoja lite..ska nog gå och sova nu och inte sitta här och bete mig

• Essi73
    Petra D skrev 2006-11-17 22:48:36 följande:
    Essi73: Nej finalen är nästnästa fredag väl
    Oh är det så Men vad kul ändå, då har vi 2 fredagar till på oss med Idol Men är det bara 2 stycken då?
  • WimsA
    majja1 skrev 2006-11-17 22:48:51 följande:
    Jag röstade varken på Johan eller Felicia och jag är skitfull
    Hahahaha,
    _ComBo_
  • Moonis

Tycker det va helt rätt. Tyckte Felicia sjöng mer falskt än Johan ikväll o blev faktiskt rätt sur över att juryn försökte släta över Felicias missar hela tiden.

• Petra D

Jupp, Förra finalen var det ju agnes och sebastian, och förrförra var det darin och han som vann(vad han nu hette...*hjärnsläpp*)