Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Aquagreen: "Tycker oxå Erik är ful"
ok att man inte har samma smak men ful är han väl ändå inte
så ser inte en ful människa ut
Erik är skitsnygg....*yummy*
Erik är bäst, bäst, BÄST!!!! Han är så bra så det är helt otroligt! Jag sitter varje vecka och verkligen försöker förstå varför "alla" tycker att Marcus är så bra men jag kan inte hitta det...alltså, jag menar inte at han är dålig men jag blir bara inte påverkad av honom ett dugg, han säger mig inget. När Erik är på scen däremot sitter jag bara och ler fånigt hela tiden!
Johan, Johan, Johan...varför schabblar han hela tiden? Han är ju _så bra_ eg, han har ju haft stunder när tiden stannat och han har gått rätt igenom TV-rutan som en blixt! Men allt som oftast så verkar det ju som om han inte orkar försöka riktigt, kanske påverkas han alltför mycket när det skrivs "dåligt" om honom, jeg vet inte...eller så är han bara tonåring! Han hade kunnat briljera idag med de låtarna han hade om han velat.
Nåväl: efter denna långa utläggning, jag håller på Erik tycker han är i särklass bäst och vill se honom i final! Fast jeg vet eg inte om jag vill se honom vinna...vinnaren tvingas ju spotta ur sig en snabbproducerad mainstream-CD och jag tror att Erik borde väja sina låtar själv, kanske göra en platta med sitt band eller nåt? Den som kommer tvåa brukar ju också få ett skivkontrakt och jag tycker att det känns som om det går bättre för "tvåorna".
Men han är säkert go
snygg erik är verkligen snygg erik och sjunger som en gud gör han också;)
"SnyggErik" är INTE snygg!
Tycker Johan var bättre än Felicia idag. Helt rätt att hon åkte. fast jag gillar henne som person, tycker hon är rolig
Hoppas att Erik vinner alltihop!
Måste ni säga att människor är fula. Vem har lärt er det?