Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Idol är väl ingen skönhetstävling vad jag vet eller har jag missat nått????
Beangirl:
Håller med dig! Markus är så tråkig att lyssna på... Visst är han bra men han låter likadant HELA tiden!!
Erik däremot- honom är det KUL att se när han kommer ut på scenen!! Så HEJA ERIK!!
jag e nöjd med kvällen. visst,johan e väl ente så tonsäker men hellre att han fick stanna än Felicia!
O erik ser väl ok ut men han e verkligen en riktig struttis på sen
jag säger bara erik erik erik!!!
Jag har hela tiden trott att Markus skulle stå som slutgiltig segrare, men nu börjar jag undra! Är rädd att vad som helst kan hända! Fast jag blir inte ledsen om Erik vinner istället!
Nu måste vi se till att Johan åker ut nästa vecka! En final mellan Markus och Erik är det mest rättvisa och faktiskt det enda tänkbara!
Somnade som vanligt på soffan så jag missade utröstningen
... Fick nyss reda på det via Aftonbladet.se och jag blev JÄTTEbesviken när jag såg att det var Felicia som fått lämna Idol! Tycker absolut att hon hela tiden varit bra mycket bättre än Johan... Tycker däremot inte att hon skulle vunnit hela rubbet, det ska Markus göra.(En reko kille med båda fötterna på jorden.)
Näe, Felicia borde kommit trea, ut denna kväll borde Johan åkt, kampen om förstaplatsen kommer nog stå mellan Markus och Erik. (Men Johan hänger väl kvar nästa vecka, blir inte ett dugg förvånad faktiskt isåfall, men jag kan inte fatta VEM eller VILKA det är som röstar på honom...)
Hurra, hon åkte ÄNTLIGEN! Nu är det väl ändå Johan som står på tur!
BÅDE Erik och Marcus är SKITSNYGGA!
Med alla de fans Johan verkar ha; fattar ni vilken katastrof det vore om han blev kvar även nästa vecka och Erik eller Markus åkte ut...??!!
Carisma95: Va faktiskt mer orolig över Felicia eftersom hon va den enda tjejen kvar. Hon hör absolut inte heller hemma i finalen för att hon faktiskt har sjungit falskt flera gånger nu (till o med mer än Johan denna gången) o att hon är ganska tråkig till både utstrålning (personlighet) o till rösten.
Är absolut inte orolig att Johan får stanna kvar nästa gång![]()