Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Hur rättvist är det egentligen att juryn får välja låt ?
Visst, de kan ju kanske välja sånt som de vet passar idolerna, men tror ni de gör det även med Johan om de verkligen vill ha ut honom...?
Jag gillar inte Johan egentligen, men tycker att hela programet börjar bli så patetiskt när inte de klart sämsta åker ut först. Därför har jag nu börjat hoppas på att Johan tar hem hela sk*ten bara för att få se reaktionen hos Daniel när han inser att han måste spela in en skiva med honom.. Moahahahaha
Markus kommer klara morgondagens deltävling galant! Han har fått superbra låtar som kommer passa honom perfekt! Glad är jag åt det. Johan kommer väl yla i vanlig ordning!
Jag tycker det är lite taskigt av juryn att ha valt en Christina Aquilea låt åt Johan...:-0!!!
mEN Rasmus-låten kan bli bra=)
HEJA JOHAN!!HEJA JOHAN!!HEJA JOHAN!!!HEJA JOHAN!!!HEJA JOHAN!!!!
MammaT - Det var ju den Aguileralåten som Johan sjöng på auditon förra året som gav juryn ett sånt Hallelujamoment , så de försöker nog bara vara snälla
Markus måste vinna...
MARKUS OCH ERIK, MARKUS OCH ERIK *kan inte bestämma mig så jag skall rösta lika mycket på båda.... MASSOR*
Bara inte Johan klarar sig denna vecka oxå. Han har ju till och med erkänt att han ligger i underläge jämtemot Erik och Markus. Någon rättvisa måste det väl finnas ändå?
simon &garfunkel låten kommer nog markus att göra bra känner jag på mig.........
Jag blir inte ett dugg fövånad om Johan blir kvar,hittills tycker jag absolut inte att det varit rättvist i vem som åkt hem och blir inte ett dugg förvånad om det inte blir det imorn heller.
Hoppas att Erik och Markus går till final och att Markus tar hem hela skiten
han är ju bara för bra för att vara sann.