• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Ärtan1
    Soppa skrev 2006-11-24 22:40:07 följande:
    WOW det är dom bästa kvar må bäste man vinna
    Äsch, var inte så jävla ödmjuk Du VILL INTE att Erik vinner *haha*
  • JennyL25

Hoppas Markus viner, båda verkar genomgoa killar......

• Sleepyhead

ERIK ERIK ERIK HEJA HEJA HEJA

Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Sexymala

Ah, är aldeles andlös! Äntligen, de två bästa i final. Gud vilken rysare till final vi får nästa vecka *myser*
    Jag sitter iaf bänkad. Har ingen aning om vam jag vill ska vinna. Helt enkelt, må bäste man vinna!

• Sleepyhead
    Natur elle skrev 2006-11-24 22:41:04 följande:
    Yes, rätt personer gick vidare!!!Vilka låtar vill ni att dem ska sjunga nästa fredag?
    vilken sida var det man skulel gå in på nu gen då?
  • L jung

YES YES YES!!!
    FAN VILKEN SJUKT BRA FINAL DET BLIR NU!!! KVITTAR VEM SOM VINNER KÄNNS DET SOM.... DOM ÄR SÅÅÅÅÅ BRA BÅDA TVÅ!!!

HEJA MARKUS!! HEJA ERIK !!!  haha

SOPPA -  Är Markus alltid så där go när han pratar???  Det där om 'kärnan i känslan' snacket var så himla gulligt!!! Verkar vara en verklig kanonkille privat!!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Elie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Vilken final det blir!

• Sleepyhead
    gympatjej skrev 2006-11-24 22:44:41 följande:
    Stackars Johan! Men de bästa är kvar!! Go Markus!!!
    ja such va ledsen han vart .. kund enästan inte prata...  vilken sida går man in på för att rösta på en låt till nästa gång?
  • Elie
    Sleepyhead skrev 2006-11-24 22:45:28 följande:
    gympatjej skrev 2006-11-24 22:44:41 följande: Stackars Johan! Men de bästa är kvar!! Go Markus!!! ja such va ledsen han vart .. kund enästan inte prata...  vilken sida går man in på för att rösta på en låt till nästa gång?Jag älskar min Teo 060101!!!
    www.tv4.se/idol borde det vara.