• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Elie
    Carisma95 skrev 2006-11-24 22:17:04 följande:
    Bara jag som tyckte Marcus så stel ut på scen...? Håller med som några skrivit; han är lite tråkig. Tyckte han var grym i början av serien, men han utvecklas ju INGENTING...?! Hoppas Erik vinner allt.
    Håller med!
    Jag är inget stort fan av Markus scen-språk. "Knyta-handen-och blunda" blir långtråkigt efter ett tag...
    Men visst sjunger han bra. Ingen tvekan.
  • blunda
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:13:27 följande:
    blunda: jag tycker inte att han var pinsam, jag tycker snarare det är lite pinsamt att leta fel
    *skratt* inte behöver jag leta särskilt länge, det har märkts hela idolresan tycker jag, att han är sån, för mycket liksom. Toppkommentaren var nog: "shit här sitter jag och snackar emd westlifekillarna, och de känns ju som kollegor liksom" Eh...say no more
  • WimsA
    Bebben84 skrev 2006-11-24 22:19:56 följande:
    Wimsa- Han är GRYMT snygg i verkligheten, lång och skitsnygg rumpa!
    Åh jisses, man kanske skulle gått fram å tagit en tjuvnyp, som den gamla sliskiga tanten man e??
    _ComBo_
  • tempo21

Markus har nästan hela tiden varit min favorit men Erik har verkligen växt som artist så nu känns verkligen inte Markus självklar längre.
    Anser att Johan inte har något att göra i Idol. Hans röst håller inte hela vägen likaså hans psyke.
    Det troligast är ju att det är Erik och Markus som går till final och det kommer nog bli en rysare.

• Natur elle

Jag såg Danny massooooor på båten i onsdags, han stod och hängde i baren som vem som helst

Håller nu på Erik, att han och Markus går vidare nu till final.

• blunda
    FruSascha skrev 2006-11-24 22:12:19 följande:
    Blunda: Ha ha , ja hans nästa steg är väl att skriva sina memoarer, hur det är att vara "sångfågel"
    hahaha det är precis det jag menar! Skrattande Men alltså annas rä han ju som sagt grym, hur bar som helst på scen anser jag! Hoppas han tar hem hela baletten
  • Bebben84

Wimsa-hahahhah, kanske borde gjort det? Skull enog sett konstigt ut att gå fram och nypa honom medans man höll i sin lilla dotter Jag njöt på avstång istället...eller jag njuter fortfarande.....

• Elie

Nä, nu ska jag nog bänka mig framför tv:n så man inte missar nåt!