• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • numberone

De sjunger väl en tittar låt, en de valt själva och sen vinnarlåten eller minns jag fel?

• Mia888

De sjunger väl den nya låten som de har spelat in och så tittarnas val, eller?

• L jung

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... bed of roses for sure for the lovely erik !!!!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Soppa
    Cajsan skrev 2006-11-24 23:00:45 följande:
    Soppa: Då får ni sitta hemma och hålla tummarna som vi andra!
    Mmmm men vi har ju iaf hunnit vara ner 1 gång. Men snart får han nog kanske lite semester så då kommer dom ju hit till oss istället och då får vi ju mer tid att umgås än om vi skulle åka ner till en hysterisk final.
  • Carisma95

WimsA:

Ja, inte mig emot... Han kan kika förbi här när han är i krokarna... Ha ha.

Numerbone:
    Ja, det stämmer kanske... Vad är det för slags låt de ska sjunga då? Lugn, up-tempo ? Nåt vi vet än...?

• numberone

Asså det blir väl bara låtar de gjort tidigare och sen den nya lugna låten....

• WimsA
    Carisma95 skrev 2006-11-24 23:06:47 följande:
    WimsA:Ja, inte mig emot... Han kan kika förbi här när han är i krokarna... Ha ha.Numerbone:Ja, det stämmer kanske... Vad är det för slags låt de ska sjunga då? Lugn, up-tempo ? Nåt vi vet än...?
    Ja det går så bra så här oxå! Han kan ju köra en turné? Nä fy, nu e jag nog övertrött!
    _ComBo_
  • Carisma95

Tänkte att det kanske blir bättre kontrast (om den nya är en lugn) att Erik sjunger Gavin innan..?

• Mia888

Numberone: Tror oxå det e så. Den nya lugna som man inte har hört ännu, tittarnas val och så kanske en som de själva får välja.

• Carisma95

WimsA:
    En turné mellan dig och mig... Hm... *asgarv*