• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Soppa
    ällkå skrev 2006-11-24 22:43:41 följande:
    YES YES YES!!!FAN VILKEN SJUKT BRA FINAL DET BLIR NU!!! KVITTAR VEM SOM VINNER KÄNNS DET SOM.... DOM ÄR SÅÅÅÅÅ BRA BÅDA TVÅ!!!HEJA MARKUS!! HEJA ERIK !!!  hahaSOPPA -  Är Markus alltid så där go när han pratar???  Det där om 'kärnan i känslan' snacket var så himla gulligt!!! Verkar vara en verklig kanonkille privat!! Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
    Markus är sig själv till 100% på tv lika go och crazy
  • L jung
    soppa

Han verkar så himla skön i stilen.... säger så härliga saker så man smälter....
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Cajsan

Soppa: Då får ni sitta hemma och hålla tummarna som vi andra!

• numberone

tycker markus skall sjung Are you gonna go my way men erik vet jag inte om jag vill att han skall sjung Gavins låt eller bon jovi....röstade dock gavin men ångrar mig nog lite.... iiiih svårt

• L jung

sitter o lyssnar.... hade önskat att markus motownlåt var med.... vad den nu hette!!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • heku
     Marcus äger mitt hjärta lätt ......löööveee
    Ni Ger Mig Så Mycket Mer Än Ni Tar...Mamma ÄLSKAR Er ......
  • Carisma95

Från Danny sida på tv4.se

"Vem är din favorit i Idol-juryn och varför?
    Svar: Ingen särskild, Kishti är ju dock sjukt söt!"

Vi "äldre" kvinnor kanske har en lite chans...

• Carisma95

numberone:
    Hade samma dilemma (och röstade samma).
    Men tror ni att de bara kommer sjunga EN låt..? De måste väl bli åtminstone två. Då kan ju Erik sjunga båda dom låtarna.

• WimsA
    Carisma95 skrev 2006-11-24 23:02:37 följande:
    Från Danny sida på tv4.se"Vem är din favorit i Idol-juryn och varför?Svar: Ingen särskild, Kishti är ju dock sjukt söt!"Vi "äldre" kvinnor kanske har en lite chans...
    HAHAHAHA, Jaaaaaa!!
    _ComBo_