• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • LinaFalk

Tänk så jäkla bra finalen kommer att vara! Dom är helt grymma båda två! Men när jag hör Markus röst, då ryser jag!!

• Lörpa
    tinna skrev 2006-11-25 09:50:02 följande:
    Dom är väl 23 båda två va? Dom kanske säger shit för att som inte vill svära i tv och det är det enda lite mildare alternativet dom kan.... Kramar och Ramar!
    ja sant jisses va de skulle svära isf hahahaha
    (¯`°?.¸ ღ www.thinkerbell.se ღ ¸.?°´¯)
  • Mallan76

Svar till tinna, inlägg 3970:

Jag har också tänkt på det där att alla säger "shit" hela tiden... Särskilt Johan! Det var ju bara ordet "shit" och knytnäven igår! 
    Jag förstår inte vad du menar med att det inte är en svordom?
    Det är ju bland den grövsta svordomen som finns! I USA i af.... 
    Varje gång en amerikanare hör ordet "shit" ryggar de tillbaka, är ju typ lika fult ord som "fuck"...
    Men, men, är väl bara att inse att man börjar bli äldre och inte förstår sig på 80- och 90-talisterna
  • Sleepyhead
    Mallan76 skrev 2006-11-25 10:37:35 följande:
    Svar till tinna, inlägg 3970: Jag har också tänkt på det där att alla säger "shit" hela tiden... Särskilt Johan! Det var ju bara ordet "shit" och knytnäven igår!  Jag förstår inte vad du menar med att det inte är en svordom? Det är ju bland den grövsta svordomen som finns! I USA i af....  Varje gång en amerikanare hör ordet "shit" ryggar de tillbaka, är ju typ lika fult ord som "fuck"... Men, men, är väl bara att inse att man börjar bli äldre och inte förstår sig på 80- och 90-talisterna
    är det en så "stor" svordom?? OJ!!!
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Broneya

Hoppas Hoppas Hoppas Erik vinner på fredag!

• Sleepyhead
    Broneya skrev 2006-11-25 10:49:20 följande:
    Hoppas Hoppas Hoppas Erik vinner på fredag!
    jag hoppaas oxå det! det ska bli himla kul att höra vinnarlåten med...
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • tinna
    Mallan76 skrev 2006-11-25 10:37:35 följande:
    Svar till tinna, inlägg 3970: Jag har också tänkt på det där att alla säger "shit" hela tiden... Särskilt Johan! Det var ju bara ordet "shit" och knytnäven igår!  Jag förstår inte vad du menar med att det inte är en svordom? Det är ju bland den grövsta svordomen som finns! I USA i af....  Varje gång en amerikanare hör ordet "shit" ryggar de tillbaka, är ju typ lika fult ord som "fuck"... Men, men, är väl bara att inse att man börjar bli äldre och inte förstår sig på 80- och 90-talisterna
    Jo, jag vet ju att det är så i USA men i Sverige så tror jag (iaf här där jag bor) att shit anses mycket mildare än typ jävlar och fan...
    Kramar och Ramar!
  • Jumjum84

jag hoppas i alla fall på markus.. killen sjunger ju som en GUD

• Gerbia

Jag håller tummarna för Erik jag tycker han är en verdig vinnare!!!!!!

• Jumjum84

du menar att markus inte är en värdig vinnare??