• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Just A Girl

Episode 4.06: The Summer Bummer
    Airdate: December 7, 2006

Episode 4.07: The Chrismukk-huh?
    Airdate: December 14, 2006

heter nästkommande avsnitt sen är det uppehåll till januari. Men det verkar bara vara 16 avsnitt på denna säsong, ganska lite, första säsongen hade 27avsnitt säsong 2 hade 24 avsnitt och säsong 3 hade 25 avsnitt

• Twicted

vart laddar ni ner säsong 4? håler forfarande på att ladda ner säson 3 men vill ha 4:an oxå.... blir svårt att vänta nu när jag ser va ni skriver..

• minnapinna

hörrni.
    en kompis som undrar: vad har hänt, dog inte marissa i sista säsongen (eller när det nu var?). för min kompis har börjat se igen o nu lever ju marissa?!

• theoIsac

marissa dog i slutet av säsong tre..hon är inte alls med i säsong fyra..

• Just A Girl

minnapinna

Ser din kompis avsnitten som går på femman?, där har hon ju inte dött än, de är fortfarande på säsong 3, vi här ser säsong 4, sär är hon inte med

• minnapinna

tack för era svar!

vette sjutton vilken säsong hon ser.

• Undska

Men jag har läst på kanal5s forum där att Marissa på nått konstigt sätt ska komma tillbaka efter bara ha legat i koma  Förvånad  läste att hon skulle komma tillbaka efter 6avsnitt.. Men hur vet ja inte..

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler