The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Episode 4.06: The Summer Bummer
Airdate: December 7, 2006
Episode 4.07: The Chrismukk-huh?
Airdate: December 14, 2006
heter nästkommande avsnitt sen är det uppehåll till januari. Men det verkar bara vara 16 avsnitt på denna säsong, ganska lite, första säsongen hade 27avsnitt säsong 2 hade 24 avsnitt och säsong 3 hade 25 avsnitt
vart laddar ni ner säsong 4? håler forfarande på att ladda ner säson 3 men vill ha 4:an oxå.... blir svårt att vänta nu när jag ser va ni skriver..
Har nu sett avsnitt 5 så bra..vill bara se mera!!
hittar inte avsnitt 5
jo nu
hörrni.
en kompis som undrar: vad har hänt, dog inte marissa i sista säsongen (eller när det nu var?). för min kompis har börjat se igen o nu lever ju marissa?!
marissa dog i slutet av säsong tre..hon är inte alls med i säsong fyra..
minnapinna
Ser din kompis avsnitten som går på femman?, där har hon ju inte dött än, de är fortfarande på säsong 3, vi här ser säsong 4, sär är hon inte med
tack för era svar!
vette sjutton vilken säsong hon ser.
Men jag har läst på kanal5s forum där att Marissa på nått konstigt sätt ska komma tillbaka efter bara ha legat i koma läste att hon skulle komma tillbaka efter 6avsnitt.. Men hur vet ja inte..