The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
länkar sidan så ni kan läsa själva!
står nästan längst ner!
http://access.kanal5.se/default.ns?lngItemID=1013&action=viewcontribution&intContributionID=20508&intForumID=61
becca86- Det där är bara rykten som cirkulerar runt eftersom många inte kan acceptera att hon är död. Men det är hon, annars får dom gräva upp henne.
ok.hehe tyckte det lät lite mysko..men jag undrar när man får se hennes begravning!?
hur dog hon då?
minnapinna
hon dog i en bilkrash som Volchuck orsakade
becca86- Man får inte se begravningen. Hon dör i sista avnsittet av säsong 3 och när säsong 4 börjar så är det "Några månader senare" typ.
Jag har tänkt på en sak, att i första avsnittet på säsong 1 hade Cohens en maid och Coopers en hund, vart tog dom vägen??? Sen säger Jimmy att han lever med vegitarianer, men jag tycker inte att varken Marissa, Julie eller Kaitlyn är/var veg.?????
Fast egentligen.. man fick ju aldrig se nån begravning.. tro nog att hon är död men det vore kul om hon kom tillbaka!
Tycker att 'The Sleeping Beauty' va det bästa avsnittet hittills iaf av nya säsongen..
Tessou- Vi har ju fått se graven och då är det nog ganska definitivt.
nej, marissa kommer nog inte tillbaka, kanske som ett spöke då iofs:)
jag tror dom hade dom funderingarna innan hon bestämt sig för att sluta helt men nu har hon ju massa andra projekt på gång..
Jag älskar taylors karaktär, hon spelar mycket bättre än mischa tycker jag. så hon kommer nog bli som en ny marissa..
har också tänkt på det där med hunden o husan, hunden var bara med i några avsnitt i början och hembiträdet såg man ju aldrig avskedas eller så..
åh jag längtar så till nästa avsnitt!!