• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Kaffekopp

Jamen då vill i alla fall inte JAG veta! =) Sen försvinner jag från landet så jag får kolla ikapp i maj sen! =)

• leyley

Just a girl

jag vill!!!! jag tittar ju iofs bara på det som går nu på TV men jag vill ändå veta.. Älskar att veta saker innan

♥ Vilde William är min älskis♥ alw.bilddagboken.se
  • Kaffekopp

Då får ni skriva i varandras gästböcker eftersom man inte vill ha mer spoilers än de som går att hämta hem =)

• Just A Girl

Kaffekopp

du behöver ej oroa dig, kommer inte avslöja något här

• leyley

fast blir det galet om jag får veta vad som ska hända längre fram och inte allt som händer nu? Alltså, det kommer ju och går en del folk i serien.. Fast jag är väldigt nyfiken, så snälla, skriv det smaskigaste

♥ Vilde William är min älskis♥ alw.bilddagboken.se
  • Just A Girl

å nu vill jag ha fredagmorgon, har precis sätt egenom säsong 1-2 & 3 så nu vill jag har lite fortsättning ju. Eller precis det tog ganska lång tid

• Undska

Hallå..har oxå sett oc..jag har sett klart hela säsong 3..har även kollat på avs 1-2-3-4 av säsong 4..spännande..

• Sweetie

Idag är ingen vanlig dag..**trallar** Idag är den ju en OC dag.. *lallallalaaa**

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler