The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Jamen då vill i alla fall inte JAG veta! =) Sen försvinner jag från landet så jag får kolla ikapp i maj sen! =)
Just a girl
jag vill!!!! jag tittar ju iofs bara på det som går nu på TV men jag vill ändå veta.. Älskar att veta saker innan
Då får ni skriva i varandras gästböcker eftersom man inte vill ha mer spoilers än de som går att hämta hem =)
Kaffekopp
du behöver ej oroa dig, kommer inte avslöja något här
fast blir det galet om jag får veta vad som ska hända längre fram och inte allt som händer nu? Alltså, det kommer ju och går en del folk i serien.. Fast jag är väldigt nyfiken, så snälla, skriv det smaskigaste
å nu vill jag ha fredagmorgon, har precis sätt egenom säsong 1-2 & 3 så nu vill jag har lite fortsättning ju. Eller precis det tog ganska lång tid
Hallå..har oxå sett oc..jag har sett klart hela säsong 3..har även kollat på avs 1-2-3-4 av säsong 4..spännande..
torsdag idag
Idag är ingen vanlig dag..**trallar** Idag är den ju en OC dag.. *lallallalaaa**
Jeeej!