The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Och det är ju bara för synd om det inte blir Ryan & Taylor! Jag gillade inte henne från början, men hon är väldigt mycket mer "dynamisk" än Marissa.
Det är redan så dumt att inte Julie & Dr Roberts är ihop längre...
Avsnitt nummer 11 som jag har slutar precis så som du beskriver, helt tvärt. Jaja iaf så kommer de bli riktigt skojj att se hur seth tar de om che berättar de för han :P hoho..
Men alltså, jag hörde nog inte vad Che berättade för Julie, nåt metaforiskt om att han älskar en utter??
Är uttern Summer eller är Che kär i Seth?
Che borde bli kär i Julie, som i det där suspekta avsnittet
Che hade ju sett att sitt power animal var en utter, precis som Seths så nu verkar han tro att Seth är hans själsfrände.
Jag kommer skratta ihjäl mig när han ska berätta det för Seth.
nyss sett avsnitt 12... stackars ryans pappa
Tyckte det var ett bra å roligt avsnitt =) ännu en graviditet men vadå. Skitkul =)
Det var ett väldigt roligt avsnitt men jag tycker inte synd om ryans pappa med tanke på vad han är för typ.
Tycker oxå det va roligt!! Tycker lite synd om Frank men ändå inte.. han var/är så elak mot Ryan!
Nån som hört om de verkligen är slut i Februari eller blir det mer?
det är verkligen slut i februari
ska se avsnitt 12 ikväll, men om det är slut i februari så hur ska de avrunda hela serien på 4 avsnitt????
Ååh detta var ett jättebra avsnitt (men så är jag en sucker för lyckliga par också!) UTOM det där med Che och stölden av Ground Hog för det känns lite *gäsp* har det inte varit med i 100 amerikanska serier/fimler redan. Men vad skönt att Che sticker med sin nya tjej iallafall!
Jag fattade direkt att Kirsten var gravid, men det kan vara för att man hänger för mycket på sidor som FL, haha.
Och så är det så fint att Julie ser att Caitlin verkligen gillar och uppskattar Bullit! Caitlin verkar ju inte gilla någon alls annars!
Men alltså, återstår bara 4 avsnitt totalt...det blir..."trångt".
De kommer säkert ha nått sånt där avsnitt de sista typ "ett år senare" å så har Kristen fått barnet, typ Seth å Summer gift sig, eller vem vet, kanske rent av Taylor å Ryan? :p haha... udda par det där.
Angelstorm- Jag har hört att sista avsnittet ska vara sex månader fram i tiden.
Ah men då är det ju så som ja sa :) halvår, år... så brukar dem göra. Hoppas det blir ett bra slut... egentligen tycker ja dem kunde förlängt 3:e säsongen me typ 2 avsnitt å avrundat, för en halv säsong som nu, inge kul juh.