• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Claudia gbg

nu är det så att jag inte brukar hänga med er. Menjag blev så tagen av kvällens avsnitt och bara MÅSTE veta: överlever marissa?????

• Lilltjejen21
    Klart hon överlever. kan ju inte sluta sådär. Marissa är ju hela filmen juh.. Jo jag tror hon överlever och sen att hon och Ryan blir tillsammans igen. Längtar tills i mitten av januari då det börjar igen.

Kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna..
  • Honey1982
    Claudia gbg skrev 2006-12-13 23:00:28 följande:
    nu är det så att jag inte brukar hänga med er. Menjag blev så tagen av kvällens avsnitt och bara MÅSTE veta: överlever marissa?????
    nej hon dog väl för att mischa barton inte ville vara med längre?
  • Realmilla

Fruktansvärt slut...varför var hon tvungen att dö kunde hon inte bara åka iväg med sin pappa...
    Visste att hon skulle lämna serien men var hon tvungen att dö....

Lilltjejen21: Står på kanal 5 hemsida att OC börjar igen 17 januari och Marissa är värkligen död tyvärr

• Lilltjejen21

eller så kommer mischa in i bilden, å så händer det väl något mellan henne och Ryan, men att Marissa överlever och, typ hanmnar på sjukhus under en lång tid och sen blir det strul mellan hon och hennes syster...
    bara lite funderingar

• riot

Marissa dog, ja. Först pratades det om att Misha Barton inte ville vara med längre men senare dementerade hon det själv och sa att hon gärna gjort en säsong till. Jag antar att dom behövde ett explosivt slut för att locka tittare till fjärde säsongen.

• Realmilla

Kathlin kommer ta över Marissas roll tror jag och säkert kommer det komma massa nya Roll figurer eftersom Kathlin nu kommer att gå på Skolan...kommer nog handla mkt om henne...

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler