• Pixxxy

Fejk-konton!

Finns en person eller flera som gillar min sida tydligen... MEN inte vill vara offentliga.
    Förut var det mycket gäster och nu när jag skaffade plustjänsten - så trodde jag att jag skulle slippa detta spring... MEN då skaffar personen/personerna såkallade "fejk-konton" - alltså reggar en användare och tar bort den direkt när de kollat min sida.
    Jag är övertygad om vem en av personerna är men hur ska man kunna bevisa det?
    Finns det ingen begränsning över hur många användare en person kan ha eller är det fritt fram att göra såhär?
    Känns så fruktansvärt tråkigt bara.... OCH IRRITERANDE!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 15:28:40:
    Well vi kan ta bort tråden:)

• Svar på tråden Fejk-konton!
  • piixelslyna

Ja, så kan det vara på internet.

Klubbor förgyller dagen
  • Andreas tjej

Det låter konstigt.

Varför skulle någon vara så intresserad av just din sida?

• mamyleine

Ett tips är att blocka alla utom vänner från sin sida. Lite trist på sätt och vis men då kan man ju välja vilka som får kika i alla fall.

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • KatjaMarina

Men fy så trist
    Man borde bara kunna regga ett konto, fast idag kan man göra vad som helst på nätet...

• Pixxxy

rauseus: Jo jag vet detta men denna person har gått överstyr med hot osv här förut OCH det har varit polisanmälningar på gång (främst på andra sidor) - de andra sidorna hon härjat på har ju helt enkelt blockerat hennes personnr men den fuktionen finns väl inte här?

• Pixxxy

Andreas tjej: Ja det kan man ju undra sig... denna person är inte frisk iaf.

• Bupa

Hur kan den här personen hitta dej hela tiden när du är på olika sidor?
    Kan du inte prova att vara mer anonym ett tag tills hon/han lugnat ner sej?

• Pixxxy

Bupa: Hon kollar runt i trådar.. söker på vart man bor osv.

Man kan tro att hon är en stalker - en duktig sådan.
    Önskar som sagt att de hade samma möjligheter på denna sida som andra - fast man kan väl tycka att det borde vara en mer vuxen nivå här och sånt inte skulle behövas!

• Amarone Classico

Enligt reglerna får man bara ha ett konto per person.

Anmäl till redaktionen om ni misstänker att någon missbrukar detta!

/Moderator

• Pixxxy

hanna sl: Men hur gör man om personen DIREKT raderar kontot? Jag tror väl inte att man anger sitt fulla personnummer när man går med här väl? Sånt som man är tvungen att göra på andra sidor (fyra sista). Och går man på IP-nummer så kan hon skylla på att nån annan lånade datorn:S

Svar på tråden Fejk-konton!