Vintermammor fr Västerås 3
Godmorgon!!
Sitter här och smäller i mig bullar, precis som att det behövs
. Tänk om bebis kunde komma snart, jag har BF den 9/12, den 24/11 ska vi flytta, vad tycker ni om den tajmingen?? Haha..
.
Godmorgon!!
Sitter här och smäller i mig bullar, precis som att det behövs
. Tänk om bebis kunde komma snart, jag har BF den 9/12, den 24/11 ska vi flytta, vad tycker ni om den tajmingen?? Haha..
.
På er som slemmisen har delvis släppt.. Hur vet ni att det just är slemproppen och inte vanliga flytningar?
Mi Amore
Härligt!! Jättekul!
. Skönt med en tryggad grund att stå på..
Åhhh grattis Lillen till bebisen!!
. Blir lite avis
.
Jag vill också ha min bebis snart, känns som en evighet kvar nu på sluttampen.
Tycker mig har blivit tröttare nu på slutet, kan lätt sova till 11 varje dag (skäms nästan) är det någon som känner igen sig? Snacka om latmask
En solstråles mamma
Får jag fråga hur din bebbe sparkar nu när den ligger på tvären..?
En solstråles mamma
Ok, då kanske jag inte behöver oroa mig för en tvärliggandes bebis.. Har mycket sparkar långt bort på höger sida av magen, och är livrädd för allt vad sätesbjudning, och tvärbjudning heter. Vill ha en bebis som ligger rätt denna gång, så man kan få prova på en vaginal förlossning
.
Idag har jag donat o grejjat som bara den, städat ur balkongen, packat saker, tvättat i massor, bytit blomjord i krukor
, dammsugit.. ja puhh förstår inte vad denna energi kom ifrån. Vi ska ju flytta om två veckor så detta måste ju göras, men har bara åhhh lixom inte orkat göra nåååått.. men idag kom det det en stänk energi från ovan verkar det som, känner mig riktigt duktig
. Så nu återstår vad man ska äta ikväll..Nån som har något förslag?
LillSkruttet
mmmm samma här, oxå blivit en gottegris. Men aahhh samma eviga fråga varje dag.. vad ska man äta?? jobbigt
Deighthon
Mmm låter bra tycker jag, hoppas bebis ligger kvar i rätt läge bara. Oj vad det bökas nu i magen, antar att det är trångt för den lille.
Har också lite förvärkar nu, har haft ganska mycket sen igår, minsta lilla mensvärk och man hoppas att det ska sätta igång
.
Men det kan man ju bara drömma om.
Helt ärligt är jag ganska trött på att vara gravid nu, har fått så kort stubin också senaste dagarna och tänder för det minsta lilla. Vet ej om det beror på graviditeten eller om om jag håller på att bli en sur tant ??
.
Mmmm... Min barnmorska sa att andra graviditeten har man inte lika mycket "ro" med som med första då man var så uppslukad av den växande magen och så. Så kanske därför du och jag Deighthon är så ivriga att få bebis snaaaaaarttt!!!
.
Grattis Valaina !!!