• Aran

Vintermammor fr Västerås 3

Ja nu är det bebisar som ploppar ur lite här o var. När ska jag få min???

Tycker mig ha fått foglossning, + att jag har sprungit på toa hela natten tycker jag, tyder det på att bebisen trycker på urinblåsan? Har aldrig sprungit så mycket på toa innan. Känner mig lättare nu på något vis, som att man gått ner i vikt. Märkligt. Borde ju vara tvärtom när man närmar sig BF eller? ..

Längtande Lina

Tycker synd om dig, Hoppas du får bukt med vad du nu har åkt på.

• Aran

candyheart

I början så sover dom mest hela tiden, och vaknar för att äta. Helt normalt. Så var det med min grabb, sov och åt, sov och åt osv . För att sen ett par veckor senare börjades det med kolik, , så då var man rätt slut kan jag säga.. . Hon blir snart större och kommer då också vara med och vara mer vaken.

• Aran

Delphia

Åå hoppas nu då!! . hur känns din magknip? Vaknade upp i natt med jätte ont i magen, kunde ej avgöra vad som lixom gjorde ont så att säga.. Vore ju bra att veta hur det på ett ungefär ska kännas .

• Aran

Hej!

Jaha ytterligare än dag närmare att få träffa bebis . Tiden går sakta sakta nu. 19 dagar kvar! . Var hos BM idag, allt är bra och bebis ligger åt rätt håll. Har varit så nojjig över säte så hon tog in en annan BM för dubbel koll, vet ni vad denna BM säger då efter att ha klämt på magen nån sekund.. "ja jag tycker nog mig känna ett huvud här uppe, det är ganska hårt här" !!! ??? Va tänker jag, bebisen sitter trots allt.. bara kände hur besviken jag blev. Men så började hon trycka o grejja i bäckenet och ångrade sig snabbt.. "nej men här är definitivt ett huvud fastkilat.. det är ju stenhårt här nere". Så fortsatte hon att klämma lite över magen och sa att jag troligen hade haft en sammandragning när hon kände första gången därför magen var så hård upptill, och att den nu var mjukare och visst ligger bebisen rätt. Jätte skönt att höra verkligen, men samtidigt blir jag lite nojjig i alla fall, jaja hoppas dom gör ett UL när man kommer in på BB så dom ser där att bebisen ligger rätt, eller kan man begära ett UL redan nu, typ ringa spec mödravården?? Någon som vet? Kanske är BM:s uppgift att fixa sånt.. Men det är inge vidare att vara orolig tycker jag.

Ska försöka ta en prommis idag, men det är ju så tungt. Jag tycker det är jätte jobbigt att gå. men måste ju, har blivit en gottegris på sista tiden och vet faktiskt inte om det går en dag ens utan något sött, fy mig!!!

• Aran

Känner lite som En solstråles mamma , nu har man missat så många dejter med er, så nu vet jag inte om jag törs komma ens . Ni är väl jätte tajta å så nu..

• Aran

Tjoho!! Måste bara få pusta ut lite. Håller på att flyttar, och nu ska jag dra ur sladden till datorn och packa ner den, får se när den blir inkopplad igen . Känns lite i mage o rygg kan jag säga att hålla på med flytt så här i vecka 39 , men vem vet det kanske sätter igång ett o annat . Fast egentligen vill jag att bebisen väntar ett par dagar till så att man hinner komma i ordning lite.. Nej nu ska jag fortsätta. Ha det så bra alla, och lycka till Längtande Lina om du snart ska föda .

Tjingeling!!!

• Aran

Hej alla!!
    Flytten är klar, ooohh vilket slit det har varit. Ingen bebis har dykt upp än,men det är ju en vecka
    kvar till BF . Längtar såååå mycket nu till att få ut denna lilla krabat. Trodde det skulle sätta igång under flytten, men ack så fel jag hade, så där sprack jag den myten att slit o släp kan påverka så att det sätter igång tidigare

Ha en trevlig söndag!!

• Aran

BF idag och ingen bebis än , hur ska man stå uttttt???!!!

• Aran

Vill bara meddela att den 11/12 kl 16.51 föddes våran underbara flicka Annie. 3766 gram och 50 cm lång.

Är så himla lyckliga

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3