• annsofi123

plitor på bröstet/brösten

hej undrar om någon känner igen sig. JAg har fått små små knottror på brösten som e liksom hudfärgade lite röda, ser ut som mna kan trycka dem men gör jag det så blir de bara stora och röda och till slut blir de jämna med huden och upphöjningen försvinner men jag får en rund plätt som ett ärr som stannar kvar ser värre ut än när jag bara hade plitor, det är liksom inte finnar! sen blir ärret lite torrt och rött! Någon mer?? lite orolig. Jag har jätte ljus hud och blodådrorna syns genom brösten så kanske därför det blir så kraftiga ärr

• Svar på tråden plitor på bröstet/brösten
  • solrosen74

jag har fullt med små röda plitor på bröstet det känns skrovligt när jag känner på dom.Trycker jag så blir dom röda och stora , så jag får försöka låta bli.

• zandra20

jag är i vecka 30.
    det påminner lite om finna är utslag....
    pillar jämt sönder dom..

• delifi2

ja har liknade
    dom e som småsmå finnar tyå å klämmer ja dom så kommer d ut nån slags vitt som en tråd typ
    superäckligt

• SriLakshmi

Jag har små små som nålshuvuden hudprickar som om jag försöker peta bort börjar blöda. Inte kul.

• annsofi123

till solrosen, men kan du trycka dem? för jag får bara ut vätska sen blir de stora o röda och sen platta ljusröda små ärr!

• solrosen74

ja om jag river lite på dom med nageln först så det blir hål sen kan jag trycka,men det blir ju inte vackert stor fula röda märken

• annsofi123

vad kommer ut, nåt bitt eller. för mina är bara med vatten

• annsofi123

nä inte fått nåt på bröstvårtorna

• annsofi123

men är de vita från början utan att du river som en finne liksom. för det e inte mina, fast det ser ut som om mna skulle kunna trycka dem, men det går inte de e ganska hårda! och de gör inte ont som finnar, gör dina det?

Svar på tråden plitor på bröstet/brösten