• annsofi123

plitor på bröstet/brösten

hej undrar om någon känner igen sig. JAg har fått små små knottror på brösten som e liksom hudfärgade lite röda, ser ut som mna kan trycka dem men gör jag det så blir de bara stora och röda och till slut blir de jämna med huden och upphöjningen försvinner men jag får en rund plätt som ett ärr som stannar kvar ser värre ut än när jag bara hade plitor, det är liksom inte finnar! sen blir ärret lite torrt och rött! Någon mer?? lite orolig. Jag har jätte ljus hud och blodådrorna syns genom brösten så kanske därför det blir så kraftiga ärr

• Svar på tråden plitor på bröstet/brösten
  • annsofi123

vill du svara solrosen

• annsofi123

till srilakshmi

kan du trycka dem? eller det är inte som finnar om jag försöker trycka mina så kommer bara vätska och så blir de stora o röda

• solrosen74

från början syns dom inte alls dom blir röda när jag pillar på dom och ja det gör ont när jag trycker på dom.men det kommer bara pyttelite blod när jag trycker

• annsofi123

men gör de ont bara du rör dem så som finnar? eller bara när du trycker?

• annsofi123

men gör de ont bara du rör dem så som finnar? eller bara när du trycker?

• solrosen74

gör ont bara när jag trycker

• annsofi123

känner ingen mer igen sig

• Pompelipossa

Låt bli att pilla.

Är du känslig mot ngt tävttmedel? SMörjer du inte dig och är det detta som orsakar plitorna? Man kan ju bli extra känslig. Testa.

Ofta förvinner ju tex finnar och sådant av sig självt om man låter dem vara. Därför tror jag att de försvinner och utan ärr o´m du låter bli att pilla.

Svar på tråden plitor på bröstet/brösten