Onkologen ringde sent efter 18 var klockan iallafall. Det är ingen fara att det ska ha blivit någon förändring, Hon kunde inte svara på vad det var som högg, men det finns olika anledningar till det, hon sa att dom har stenkoll på Roger och allt är som det ska, hon sa att svarar mer än bra på behandlingen det vet dom ! alla värden är bara bra!och så sa hon att Roger skulle ta det lungt , det är ingen fara! pust, pust! jobbigt vart det iallafall innan läkaren ringde upp. Jag/vi visste väl ändå nån stans att sååå fort går det inte, om det skulle vända, men oron o ångesten man får är det ingen reson på. Nu har jag ont i ryggen igen, det måste bero på att jag spänner mig i nåt slags ångest/oro tillstånd, jag måste lugna ner mig nu.... Viken j-vla liv vi är tvungna att leva och alla andra som lever med/omkring dödliga sjukdomar, man kan ju undra varför vissa ska drabbas hårdare än andra, det finns inga svar på det och det verkar vara ett lotteri om vem som ska få bli sjuk, jag hatar cancersjukdomar o andra dödliga sjukdomar också för den delen. Kram till alla som stöttar mig och ni andra som läser får en kram ni också........