• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • Anna Lw

Elisabeth måste vara ett ganska vanligt namn!!
    Jag heter oxå det i andranamn.   Grattis alla!!  Skrattande

Emma 5 månader den 24:e
  • EmiliaG
    Grattis alla namnsdagsbarn och föräldrar!
  • jagosa43

Grattis alla !!! E:n

Chris-99 Cornelius-06
  • Sieva

Smurfan, kanske Rusta, fast det var Arninge och inte Täby Centrum... Men de har lite av allt och ganska så billigt, dock kanske inte finaste kvalité!

Har haft mjölkstockning igen så amningsdramat fortsätter... Det är bra att lilla Z verkar anpassningsbar och äter gärna från både bröst och flaska!

Bettiz, va bra det gick, grattis! Jag har hört (och upplevt) att barn sover tyngre och längre efter måltid med ersättning.

Coop blöjor! Vi har ett paket som jag köpte när jag var gravid, ville vara förbered Det är bara nu vi har börjat använda dem och tycker att de luddar lite!

• philmKarin

Hej hej! ni som har haft dop eller ska ha... vad ska ni bjuda på för mat om någon?

Jag hade skrivit: "efter bjuder vi på lunch och fika" vilket enl. svärmor betyder att jag inte får servera smörgåstårta som jag hade tänkt... suck.

desperat i behov av varma förslag....

• Lundelus

Grattis på Elisabethdagen allihopa som heter det.
    Och grattis Alice på 4 månadersdagen.

Simon fyller ju också 4 månader idag, håller med dig fru båtsman, tiden bara flyger iväg

• adahlin

Grattis alla på namnsdagen! (inkl. mig själv som bildar klubb med resten och heter det i andranamn...)

PhilmKarin: När Rasmus döptes hade vi smörgåstårta och läsk/ramlösa till lunch och kaffe och tårta efteråt. Alla överlevde, trots bristen på etikett. Strunta du i svärmor, och gör som du själv tycker! Annars kan ju hon fixa det!

PhilmKarin och Jagosa: Jag ska vara i era trakter kl. 11 imorgon, någon som vill gå en promenad då?

• Trixietrina

Grattis på namnsdagen alla som har det och 4-månaders bebbarna . Mikaela blir 4 månader om hela 2 dagar.

I dag träffade vi min styvbrorsas dotter som är 10 månader. Hon var lika stor som Mikaela!! Tror iof att det är en kombination av att deras lilla är liten för sin ålder och Mikaela är stor för sin ålder. Men ändå, det skiljer 6 månader mellan dem!

PhilmKarin: Vi hade också smårgåstårta och lite bärpajer + kaffe till efterrätt på vårt dop. Funkade utmärkt och var jättesmidigt. Vi hade beställt tårtorna från ICAStop, de var hur goda och fina som helst. Håller med Adahlin, strunta i svärmor och kör ert eget race. Ett annat bra tips är pajer också, finns ju goda sorter som t ex fetaost, köttfärs och lax.

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2