• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • Tonlan

He he jaha och vem passar Ramus då adahlin?

• adahlin

Ezzie: Är inte heller så förtjust i Coops blöjor, men tycker mig ha hört någonstans att de har ändrat "recept", så vi tänkte ge dem en chans till. Har annars inte hittat någon blöja jag riktigt har gillat, utom Huggies i början. Ska ge Lidl en chans nästa gång, tycker tyska blöjor verkar mjukare och mer "resåriga".
    Är det förresten någon som har testat nya Pampers Active våtservetter? (som man bla får som prov på barnvagnsbion). Jag prövade på Rasmus som blev illröd direkt. Så det får bli illaluktande oparfymerade i fortsättningen också... Finns det ingen sensitive som åtminstone luktar lite gott? I Schweiz, givetvis, men där bor man ju inte...

• Smurfan 81

Oj, vad ni har skrivit! Har skummat igenom lite...

Välkomna alla nya!
    Fjädersten, kul att du hittat hit!

Oktober2006, aha! Då kommer vi ses på nästa träff i alla fall, om inte tidigare.

EmiliaG
    Det är Mikael och Kevin som spelar i en egen liga! Kevin blir 3 månader idag, när jag var 3 månader vägde jag 6000 prick. Kevin vägde 7870g för 2 veckor sen... På måndag i samband med vaccinationen ska jag väga honom, blir mycket spännande!

• philmKarin

adahlin: va tråkigt med våtservetterna! Själv är jag positivt överraskad, tyckte både det var en bra förpackning (me lucka) samt att de faktiskt luktar gott! Jag tänker definitivt köpa dem igen (när lagret efter 3 biosar tar slut)

P.S Jag borde få reklam-pengar från pampers nu

P.S.S måste man vara +medlem för att kunna citera inlägg eller är det bara för svårt för min amnings-hjärna att klura ut?

• Ezzie
    adahlin: Jag har provat willys blöjor, dom tycker jag är helt oki, just nu har jag huggies och tycker att dom är väldigt bra. Vad tycker du är bra och dåligt med dom?
    Har även provat pampers active fit våtservetter och tyckr väldigt bra om dom.
    ♡ Mamma till lilla Ebba♡
  • Lundelus

vi har också huggies och tycker att dom är jättebra, men dom tål inte lika mycket kiss som libero, så vi byter på Simon lite oftare nu, men han är ju iofs större nu också
    Mer mat = mer som kommer ut, hihi

• philmKarin

Babysim - vilken djungel... Det verkar som om både aquababy och trampolin har kurser i Furuhöjden men jag hittar inga tider på trampolins hemsida.

Jag vill u gå på kvällen så att H kan följa mä... men Måndagar går inte alltid, vilken veckodag går du smurfan?

Ezzie och Lundelus: var köper ni era huggies - har inte hittat dem nånstans...

• Smurfan 81

pihlmKarin
    Trampoolin har på torsdagar i Furuhöjden (om det är det som heter Myspoolen...). Och de har bara dagtider! 9.15, 11.15 (eller 12.15...) & 14.15. Inte helt säker på tiderna som du ser. Vi har bokat 14.15 efter nyår. Vi ville också ha en kvällstid, men jag vill inte betala 1200 spänn och sen ligga och plaska i en pool på 3x6 meter!!! Dessutom är det ju både bastu och bubbelpool där. Christoffer kommer följa med så ofta han kan, om de får fraktkontraktet så kommer han ju jobba en del natt och då är det ju inga problem. Annars kommer han ta ledigt så ofta han kan för att vara med.

Idag har jag ammat Kevn 4 gånger!!! Känns som att han står sig längre på maten nu än han gjort tidigare, för igår var det inte heller så många gånger. Eller så är det bara en period...

• Smurfan 81

Poolen i Gribbylund är 3x6 meter, glömde visst skriva det... och den i Mörby vill jag inte vara i för det är på mitt jobb och vill inte gå på babysim på jobbet!

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2