Täbytråden för bebisar som.... part 2
...och angående sportbehåar så sov jag med sportbehå på första tiden och nu har ju jag inte storlek large direkt men det gick bra att "lyfta" på den när jag skulle amma på natten.
...och angående sportbehåar så sov jag med sportbehå på första tiden och nu har ju jag inte storlek large direkt men det gick bra att "lyfta" på den när jag skulle amma på natten.
Försökte mig också på några julkort... Tyra var inte riktigt på humör
Om jag inte orkar/hinner göra om dem så blir det nog denna bild som går til pressarna:

Sitter och tycker synd om mig själv och maraton-tittar på "ett herrans liv" säsong 1 efter att överlevt morgonens återkomna magsjuka.
Tur att Tyra tar hand om mig
.
Sambon är nu ensam på julbordet på skansen - stackarn? Medans jag får mumsa på fiskbullar och potatis i hemmets lugna vrå
.
Oktober: Kul med fotografering... men 4 timmar!!! var det någon ni kände eller?
Oktober och Ruby: Får man "prova på pass" på SATS eller? Sist jag gick in på SATS för 7 år sedan blev jag ju pålurad ett ettårs medlemsskap.
Ny härlig dag, magsjukan verkar ha försvunnit... igen. Nu ska jag vara produktiv! Baka Lussebullar, hänga gardiner, lacka tröskel, köpa 2 julklappar och väga lilla Tyra
.
Glennglenn: Jag tycker att ni kan ta med Elsa om ni vill det - funkar säkert jättebra. Samtidigt kanske ni ska passa på att vara barnfria en kväll och lite till för snart kommer hon nog inte vilja vara ur mammas synhåll många minuter.
Själv blir jag bara uppstressad av att lämna bort T än så länge - men det beror väl på vem man lämnar bort till också.
Sieva: Verkligen rolig bild på de två små grodorna
.
Jag hade tänkt ta en promenad till SATS imorgon men efter att ha impulsköpt och fraktat hem 2 byråer från Nacka (fick åka 2 ggr) så tror jag att det blir bilen imorgon
.
Glennglenn: Jag hade den motsatta upplevelsen när jag rotade igenom garderoben förra veckan och hittade 3 par jeans som jag köpte precis innan jag blev gravid och som redan då var lite små... att jag nånsin skulle komma i dem igen känns som ett skämt just nu... Men det är ju därför jag ska till SATS imorgon
.
Appropå nappflaskor så har Tyra tagit nappflaskan flera ggr med både ersättning och b-mjölk i början. Nu skulle vi testa för säkerhets skull i förra veckan då vi kanske skulle lämna henne hos svärföräldrarna när vi var på julbord - Och då totalvägrade hon ersättningen!! Fast hon dagen innan sörplat i sig 15 ml b-mjölk ur flaska (orkade inte pumpa ur mer)
Jag blir så förbannnnad! Här är man påklädd och packad och bebis är invirad och klar att åka och träna.... så har sambon tagit med sig bilnycklarna till jobbet ![]()
![]()
![]()
Jaha... jag får väl städa istället då!
Åh jag är grymt besviken att jag missade passet - vad kostade det? Duschade ni där? Kan man bada bastu med bebis? Dem har ju barnpassning där också.. såg ni hur det såg ut? Hade ni barnvagnarna med er och isåfall var ställde ni dem?