Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Jag var också inne och kollade på bioprogrammet för några dar sedan... men det står ju inte vilka filmer det är?
    Jag har listat ut att det är underbara älskade nu på onsdag den 24/1!!

Idag har vi babysimmat! Alla bebisar var lite gnälliga i omklädningsrummet - men inte Tyra . Sedan när bi kom ned i vattnet så tyckte alla bebisar att det var jätteroligt - men inte Tyra . Hon ville bara vara "nära" hon tyckte inte om att man höll ut henne eller drog henne i vattnet (blev lite roligare mot slutet dock).

Imorgon ska Tyra vaccineras igen!! Jag är själv spruträdd så jag tycker lite synd om henne

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin

Nääää va roligt - hur "tränar" ni Smurfan? Tyra har liksom börjat dra sig upp/göra situps om det finns nåt att dra i... Såg att Kevin också fick läskig spruta idag!

Du måste ta kort på sitt-pojken så vi får se

• philmKarin
    Oktober: Jag är med och vandrar iallafall! Förhoppningsvis ses vi redan på torsdag

Appropå extremt dyra saker... när kommer föräldrapenningen? Det beror på kanske?

• philmKarin

Jag har också röstat Såg direkt vem som var lilla Freja!

ADahlin: Appropå Vidriga människor så förlorade jag tron på mänskligheten redan i förmiddags då Oprah hade tema pedofiler...

• philmKarin

Jaha.. då ses vi som vill gå tillsammans från Täby c till finino imorgon utanför Tegelbruket kl 12.15:

PhilmKarin
    Oktober2006 (enl. tidigare inlägg )

• philmKarin

Ja Tack tjejer - skönt med promenad (nästa gång blir det långisar eller termosar dock )

Var förbi BVC efteråt och T hade gått upp 115g denna vecka - godkänt! Nu ska det lassas in gröt och börjas på riktigt med pureér !!

• philmKarin

Oj! Inte gått så högt upp än... eller? tyckte du sa att det brukar bli över 2 förmögenheter   . Måste gå in och se om lgh:en är med på nätet...

• philmKarin
    Smurfan: Åhh nej... Ser att det tillkommit nån j-la ES i budgivningen Skrikandes Antar att ni står och sliter erat hår nu! Samma sak hände med vårat hus (som nu inte blev vårat hus) Nån j-el som inte varit med överhuvudtaget lägger bud när alla andra hoppat av förutom vi!!! Varför finns dem människorna? Vårat bud hade legat i typ 36 timmar... och så ringer mäklarn (Karin och Henrik tror att de ska få ett hus) - Men nej då!
  • philmKarin

Aha... Kanske ska ge ett bud på den där lägenheten jag också? Jag ringer mäklarn... NÄÄÄ jag skoja bara.

Planlösningen var ju jättebra tyckte jag! Hur stort är lägenheten utan uthyrningsdelen?

Hittade förresten 2 små hus bara för att jag gick in på hemnet - AJ aj aj skulle ju inte titta på hus förrän jag går tillbaka till jobbet ju. Får väl gå på visningarna. Henrik åker bort och åker skidor i en vecka nu på lördag - som straff får han följa med på visningarna när han kommer hem !!

Ingen som kan rekomendera någon firma el. dyl. som renoverar badrum?

• philmKarin

"Bara pappa är vaken. Rasmus Landhall beundrade Yamahas MT-03 medan sonen Tony tog sig en tupplur. Men när ska nästa maskin i MT-serien komma? Som MT-02 eller 05 som det ryktats om. "

Visste inte att de bytt namn?

Guuud va söt han e´(riktiga Rasmus alltså...). Det var så länge sedan jag såg honom, känner knappt igen honom

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2