Glennglenn: Tänkte köpa den där boken förut.. kanske tur att jag inte gjorde det, hade kanske blivit lite placeboeffekten. Väntar man sig att det ska komma nåt jobbigt så kanske det är lättare att det gör det ?!?

.
Hursomhelst så hade Tyra en period för kanske 2-3 v sedan... ungefär samtidigt som hon började ta i fötterna när hon låg på rygg.. då hon kunde vakna flera gånger per natt och ligga och leka med fötterna istället för att somna om. Nu har hon de senaste 2 nätterna sovit 9 resp. 8 timmar i sträck, vet inte om det är för att hon é förkyld kanske?
Tänkte för typ 3 dar sedan att hon hade blivit som en klocka - somnade 21:00 vaknar nästan exakt 2:30 för att äta och somnar sedan direkt vaknar sedan kl 8:00. Naturligtvis så ändrar hon på sig precis när man har lärt/vant sig

.
Jag blev lite rädd första naten när jag drömde mardröm om att jag var gravid och magen växte men sedan plötsligt började den krympa igen och... ja det var en superhemsk dröm och när jag vaknade var klockan 7:00!!! HJÄLP Tyra har inte vaknat - men så några sekunder sedan så kommer det en liten suck från vaggan...

. Man ska tydligen vara så här super löjligt orolig livet ut nu.