• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • philmKarin

Smurfan kommer ju snart ha en "etta" att hyra ut

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Jozzan79

Tack för välkomnandet!

philmKarin: Har inte tagit reda på könet, men vi anar att det är en liten pojke! *spännande*

• Bettiz Angel
    Ezzie skrev 2007-02-05 09:47:08 följande:
    Bettiz Angel: Vi har också haft magsjuka, hur länge hörr din i sig och klarade freja sig?Vi hade "bara" över en natt=(
    jo här var det oxå bara över natten, kom i fredagskväll och kräktes väl sista gången vid 5-6 tiden på lördagsmorgonen..
    Freja o Anders har inte blivit drabbade ännu så jag börjar tro att det var salamin som var orsaken, eftersom jag var den ända som åt av den.
    men det var ju lite typiskt eftersom vi skulle på 2st kalas på lördagen oxå
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Smurfan 81

Jo, det stämmer att jag kommer ha en etta för uthyrning, men den är antagligen tjingad redan. Vet inte säkert än.
    Oktober2006 - du kan väl skriva till min inbox vem, när, var, hur och varför!

• Smurfan 81

Oj, här var det tomt...

På onsdag är det barnvagnsbio, Göta Kanal 2, så ni inte glömmer det tjejer!
    Ville bara tala om att de kommer visa Natt på museet den 21 februari och det är min förtjänst att den kommer jag jag har haft en del mailkontakt med hon som är ansvarig för vilka filmer som visas! De har nämligen visat 3 svenska filmer i rad nu så jag tyckte det var dags för nåt annat och nåt roligt! Hoppas den är rolig och att ni andra gillar den typer av film också!

• Bettiz Angel
    Smurfan 81 skrev 2007-02-05 21:53:22 följande:
    Oj, här var det tomt...På onsdag är det barnvagnsbio, Göta Kanal 2, så ni inte glömmer det tjejer!Ville bara tala om att de kommer visa Natt på museet den 21 februari och det är min förtjänst att den kommer jag jag har haft en del mailkontakt med hon som är ansvarig för vilka filmer som visas! De har nämligen visat 3 svenska filmer i rad nu så jag tyckte det var dags för nåt annat och nåt roligt! Hoppas den är rolig och att ni andra gillar den typer av film också!
    åhhh då kommer vi gärna med den 21:a, älskar sådana slags filmer juh..
    synd att vi inte kunde nu på onsdag..
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Smurfan 81

Bettiz
    Vad kul! Då är det inte bara jag som vill se annat än svenska filmer... Då ses vi den 21:a då! Men Göta Kanal 2 ska faktiskt bli riktigt kul att se, även om den är svensk!

• Smurfan 81

Skumt... nu försvann den från listan den 21:a... hoppas det bara var nåt tillfälligt för jag VILL se den då! Får gå in och kika imorgon igen så att de inte ångrat sig!

• Lundelus

smurfan: Oj det var visst jobbigt att träffa massa andra barn, Simon somnade också på en gång när vi gick ut.
    Jag tyckte det var rätt kul där, så vi ska försöka gå dit på måndagar, märktes ju att barnen tyckte att det var kul.

Då ska jag försöka komma på bion den , den filmen vill jag absolut se. Hoppas verkligen att dom inte ändrar på det

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2