• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • philmKarin

Åh häftiga tavlor och grejer... vilken typ köpte du?

Har också sett en cool sak de hade i täbycentrum... de tar kort med en 3d-kamera.

www.3dkristall.se

väldigt effektfullt...

Badrumskillen ringde och sa att han kommer i eftermiddag istället... Hade jag vetat det hade jag ju kunnat följa med på BION Skrikandes

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • FruBåtsman

Hej hå!
    Kom hem från Göteborg igår, ska åka till Finland på torsdag så här är det fullt upp.

PhilmKarin: När vi flög till Teneriffa så ammade jag bara, men när vi flög tillbaka så fick hon en burk mat, de värmde den på planet så det gick jättesmidigt, sen ammade hon ju också som vanligt.

Ha en trevlig resa !

Du också Bettiz, är lite avundsjuk!!! Hade ju tänkt vinna en massa pengar i Göteborg, men tyvärr blev det inget annat än resan dit och 5 sek i TV .

• philmKarin
    FruB: Vadå? Har du varit med i Jeopardy, Vem vill bli miljo... eller Deal or no deal... eller vad??? Jag blev ju jättenyfiken nu...
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • FruBåtsman

Jo, jag har varit med i ett sånt program, tyvärr gick det ju inte som jag hoppats . Det har inte sänts ännu, vet tyvärr inte exakt när det ska sändas, vet inte om jag törs tala om det här heller . Nåja, det var ju kul att vara med på inspelningen . En ledtråd är att det sänds på helgerna...

• FruBåtsman

Oj, hoppsan nu kanske jag försagt mig alldeles för mycket, jag fick ju skriva på att jag inte skulle avslöja nåt förrän det sänds... Nåja, jag har ju inte avslöjat vilket program det är än, så jag kanske klarar mig .

• Lundelus

sån där 3d kristall har vi gjort med simon, det blev verkligen jättebra

• Fjädersten

philmKarin : Jag gjorde tre tavlor i gjutsten, med två avtryck och fotoram. I olika färger och med olika ramar. Jättefint! :)

• Ängelens ängel

Vill tipsa om en rolig sida. Har själv beställt härifrån. Tyvärr har hon stängt nu i februari pga kurs, men sen öppnar hon igen.
    www.mammapatita.se/

• Bettiz Angel
    Ängelens ängel skrev 2007-02-08 13:04:16 följande:
    Vill tipsa om en rolig sida. Har själv beställt härifrån. Tyvärr har hon stängt nu i februari pga kurs, men sen öppnar hon igen.www.mammapatita.se/
    har köpt tryck av henne förut, fast på tadera
    tyvärr spricker trycken bara efter en tvätt men de är roliga ändå...
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2