• Anonym

Hon messar mitt i natten!!

Jag stör mig så fruktansvärt mycket på min pojkväns tjejkompis! Inatt messade hon kl 3 och skrev: Jag kan inte sova!
    Va fan de skiter väl han i?! hon brukar ringa på natten på väg hem från krogen också, jag blir tokig!! Har jag inte rätt i att bli de??

• Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!
  • Anonym

Skulle också bli galen,mest för att bli väckt mitt i natten!

• Anonym

Glömde tillägga att han har mobilen på ljudlös så ser de inte föräns vi vaknar...men jag fattar inte varför hon måste hålla på å skriva att hon inte kan sova?!

• Anonym (mess)

Jag hade nog också blivit tokig..Vilken vän messar om en sådan obetydlig sak? Och vad ska din pojkvänn göra åt att hon inte kan sova? Ligger inte mer intresse från henne än bara vänskap? Har han sagt åt henne att kanske inte messa vid sådana tidpunkter? Lycka till!

• Anonym (smile)

Förstår du tycker d e jobbigt, hade jag me tyckt. Tycker din pojkvänn att d e ok? Jag hade nog bett min sambo prata med sin tjej kompis om hon hade gjort så. Hade ooxå börjat fundera över varför hon messar hela tiden

• asfaltsblomman

VA FAN, LÅTER JU SKITSKUMT! jag hade blivit sur som fasen..hon låter yngre?

maskrosbarn
  • Fiaflopp

Hade jag inte accepterat,kanske om det hade hänt något allvarligt men INTE för att hon inte kan sova!

• Anonym

Ring upp människan du själv o be henne lägga benen på ryggen nu, helst igår!

• Anonym (hmm)

Känner igen det där. Fast min kille har nästan aldrig på ljudlös. Känns ju lagomt kul att bli väckt av nån jävla full brud som ringer till honom och gråter för att hon supit bort skorna Han är väl inte heller överlycklig för det. Men det händer ju iofs inte så ofta..

• bettzen

Jag skulle bli skitförbannad. Hon är uppenbarligen intresserad av mer än vänskap av din pojkvän. Ställ honom mot väggen och kräv svar. Och kräv att han markerar en gräns till henne, det handlar om respekt mot dig och ert förhållande. Hur skulle han uppleva det om du hade killkompisar som messade dig på väg hem från krogen eller mitt i nätterna!

Tyvärr så finns det tjejer som inte respekterar andras förhållanden. Jag har varit i sitsen själv med en "tjejkompis" som manipulerade min dåvarande kille. Avskyr hur en del tjejer är funtade!

skriv gärna igen så vi får veta hur det går!

• Anonym (hallå)

Men hallå!!!!! Killen då?! ska inte han be henne lägga ner? vad säger han om detta? hur gammal är han?

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!