• Anonym

Hon messar mitt i natten!!

Jag stör mig så fruktansvärt mycket på min pojkväns tjejkompis! Inatt messade hon kl 3 och skrev: Jag kan inte sova!
    Va fan de skiter väl han i?! hon brukar ringa på natten på väg hem från krogen också, jag blir tokig!! Har jag inte rätt i att bli de??

• Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!
  • Anonym (fuling)

Du kan ju göra en fuling och säga att du råkade vara vaken mitt i natten och att du såg att det kom ett sms, den lyser väl även om den är på ljudlös?

Sen att han säger åt dig att sätta på ljudlös är ju smart. DÅ blir du ju inte misstänksam för att HAN har sin på ljudlös eftersom han vet att hon mycket väl kan smsa nattetid. Och det lyckades han ju med....

• Carniwhore

Behöver absolut inte vara något.
    Hon kanske är lite intresserad utav honom.. Men fråga honom, absolut. eller fråga om du kan få kika i hans mobil.
    Och ta det därifrån.

• Löööv

Jaha...det lät som om du jämt kollade .

Jag skrev sånna mess när jag var flörtig och 14 år. Tycker du ska snacka med din kille faktiskt.

• Anonym

Jag vet vad hans svar kommer vara: "Vadå? Det gör väl inget, och hur ska jag veta varför hon messar mig mitt i natten? Det stör ju ingen jag har ju på ljudlös."

• Anonym

Mmm då måste jag bara vänta på nästa sms...

• malinka2

Hm, tycker det är lite konstigt att folk här i tråden nästan skriver dej på näsan att han är otrogen?!?!?! Det behöver han väl inte alls va!! Förstår att du retar dej på det, det hade jag oxå gjort men otrogen behöver han INTE va...Vi ser alla på saker från olika håll o i hennes umgängeskrets kanske det inte är konstigt att messa mitt i natten, hon tänkte kanske inte steget längre.
    Men fortsätter det kanske du ska prata med din sambo...

• gulemamman

jag är rätt säker på att det ligger mer än ett vänskapligt intresse bakom hennes sms!!!

• Anonym

Han tar bort ALLA sms förutom dom som är från mig...även sms som han får och läser när jag ser från killkompisar tar han bort...så får inte ut nåt av att be honom att få läsa.

Min mobil har ringt på natten nångra gånger och därför bad han mig stänga av ljudet..

• Löööv

Fixa någon som messar dig mitt i natten, MED ljud....svara sen likadant . Då tar det hus i helvette .

Det lär ju inte bli bättre i förhållandet men han kanske får sig en liten frågeställare...?.

• Anonym

Ja, alltså jag TROR inte att det är något, men jag tycker det känns lite obehagligt..

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!